וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה של שרה סילברמן: "גברים, כך לא תאנסו - 10 טיפים"

25.3.2015 / 16:43

ציוץ פרובוקטיבי של הקומקיאית היהודיה מעורר תגובות מעורבות בטוויטר. סילברמן פירסמה טיפים שיימנעו מגברים לאנוס, בין היתר על ידי נשיאת משרוקית שתאפשר להם לשרוק עד שמישהו יעצור אותם. לא את כולם זה הצחיק

שרה סילברמן על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. Jason Kempin, GettyImages
תודה על ההדרכה, שרה/GettyImages, Jason Kempin

עברו בערך חמש דקות מאז הפעם האחרונה ששרה סילברמן עוררה פרובוקציה, וזה כידוע הרבה יותר מדי זמן עבורה. הקומיקאית בעלת הפה הגדול החליטה להתייחס בדרכה הייחודית לריבוי מקרי האונס של נשים, והרכיבה לצורך כך מסמך בן 10 טיפים עבור גברים שמעוניינים להימנע מביצוע אונס, אותו צייצה בטוויטר. בין היתר כלל המסמך משפטים כמו: "כשאתה עוצר לעזור לאישה שהרכב שלה נתקע בצד הדרך - זכור לא לאנוס אותה", "אם אתה נתקל בבחורה ישנה, דרך הפעולה הבטוחה ביותר היא לא לאנוס אותה" ו-"קח איתך 'משרוקית אונס'. אם אתה מרגיש אתה לא מסוגל שלא לאנוס מישהי, שרוק חזק עד שמישהו יבוא לעצור אותך".

הציוץ הפרובוקטיבי זכה ל-5000 ריוטווטים והרבה תמיכה מצד נשים, אך גם לביקורת רבה שהופנתה כלפי הקומיקאית מצד גולשים גברים. "זה ציוץ פוגעני מאד", כתב אחד מהם בתגובה, "את רומזת שזה עניין שכיח עבור כל הגברים לחשוב על דרכים לאנוס בהן נשים, בעוד שמדובר בשטויות". גולש אחר כתב "זה קצת קשוח כלפי אלו מאיתנו, שאת יודעת, לא היו חולמים לאנוס מישהו אי פעם".

סילברמן ידועה, כאמור, בדרכיה נטולות הצנזורה להעביר את מסריה. לפני מספר חודשים יצרה סערה אחרת בטוויטר כשצייצה בדיחה שרמזה לכך שהותקפה מינית על ידי ביל קוסבי. סילברמן הסירה את הציוץ לאחר שגולשים רבים הביעו את מורת רוחם מהדברים. בעבר כיוונה את חיציה גם אל שלדון אדלסון, לו הציעה יחסי מין בתנוחות ספציפיות מאד תמורת תרומה של 100 אלף דולרים לקמפיין של ברק אובמה. התרומה לא הגיעה מעולם, כך שלא היינו יכולים לבחון את מידת הרצינות שלה במקרה ההוא.

הציוץ של שרה סילברמן. טוויטר, אתר רשמי
עשרת הדיברות/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully