וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאין מאליק הודיע על פרישה מלהקת וואן דיירקשן

25.3.2015 / 19:11

להקת הבנים הבריטית המצליחה תהפוך מחמישייה לרביעייה לאחר שמאליק הודיע על עזיבתו. "אני מתנצל בפני המעריצים אם אכזבתי מישהו", מסר מאליק בהצהרה רשמית

זיין מאליק. GettyImages
רוצה להיות בחור רגיל בן 22. מאליק/GettyImages

כמיטב המסורת בעולם להקות הבנים, גם וואן דיירקשן מצטמקת בחבר. זאין מאליק הודיע היום (רביעי) כי לאחר חמש שנות חברות בלהקה, הוא פורש ממנה. הודעתו של מאליק מגיעה ימים ספורים לאחר שעזב במפתיע את סיבוב ההופעות של הלהקה. לפי ההשערות, מאליק עזב את סיבוב ההופעות לאחר שנחשד שבגד בארוסתו עם בחורה אחרת.

"החיים שלי כחבר בוואן דיירקשן היו יותר ממה שהייתי יכול לדמיין אבל לאחר חמש שנים, זה הזמן הנכון לעזוב את הלהקה. אני מתנצל בפני המעריצים אם אכזבתי מישהו אבל אני עושה את מה שאני מרגיש שהוא הצעד הנכון עבורי. אני עוזב כי אני רוצה להיות בחור רגיל בן 22 שזכאי לקצת פרטיות. אני יודע שלואיס, ליאם, ניאל והארי יהיו חבריי לנצח", מסר מאליק בהצהרה רשמית.

"אנחנו עצובים לראות את זאין עוזב אבל אנו מכבדים את החלטתו... ארבעתנו נמשיך לפעול ביחד. אנחנו מצפים להקלטת אלבומנו הבא ולפגוש את המעריצים בסיבוב ההופעות העולמי", מסרו חברי הלהקה הנותרים.

וואן דיירקשן הוקמה בשנת 2010 במסגרת שלב מחנה האימונים של הגרסה הבריטית של התוכנית "אקס פקטור". הלהקה הוציאה ארבעה אלבומי אולפן וכבשה את צמרות המצעדים פעמים רבות. הונם האישי של חברי הלהקה מוערך בעשרות מיליוני דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully