וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוונים של משבר: במאית "חמישים גוונים של אפור" לא תמשיך לסרט הבא בסדרה

26.3.2015 / 9:33

סם טיילור-ג'ונסון, שנקלעה לוויכוחים רבים על סוגיות יצירתיות עם הסופרת אי. אל. ג'יימס, הודיעה שלא תשוב לכיסא הבמאית בסרט ההמשך "חמישים גוונים של אופל". כתוצאה מכך תהיה ג'יימס מעורבת אפילו יותר בעיצוב הסרט

יח"צ - חד פעמי

זה היה באוויר במשך חודשים רבים ועכשיו הפך להיות רשמי. סם טיילור-ג'ונסון, במאית "חמישים גוונים של אפור", עוזבת את הטרילוגיה הארוטית ולא תחזור לסרט ההמשך "חמישים גוונים של אופל". עם ההודעה הרשמית שמסרה טיילור-ג'ונסון אמש (רביעי) בא הקץ לשמועות שסבבו את ההפקה עוד בחודשים שלפני יציאת הסרט לבתי הקולנוע ברחבי העולם.

"בימוי 'חמישים גוונים של אפור' היה מסע אינטנסיבי ומופלא, שעליו אני אסירת תודה", כתבה טיילור-ג'ונסון, "אני מודה לאולפני יוניברסל על כך. יצרתי מערכת יחסים קרובה וחזקה עם השחקנים, המפיקים והצוות, בעיקר עם דקוטה (ג'ונסון) וג'יימי (דורנן). בעוד שלא אמשיך לביים את סרטי ההמשך, אני מאחלת רק הצלחה לכל מי שייקח על עצמו את האתגר המלהיב הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תסתכלי, זה נורא מכוער מה שקורה פה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השם שנגרע מהצהרתה של טיילור-ג'ונסון מלמד יותר מכל על הסיבות שהובילו אותה להיפרד בשלב מוקדם זה. על פי דיווחים רבים בשנה האחרונה, נקלעה הבמאית לוויכוחים סוערים עם סופרת הטרילוגיה הארוטית עליה מבוססים הספרים, אי. אל. ג'יימס. בעוד שטיילור-ג'ונסון דחפה למזעור הסצנות הפרובוקטיביות ולניסיון להתמקד במערכת היחסים בין שני הגיבורים, הפעילה ג'יימס לחצים גדולים בטענה שהסרט אינו מייצג את מה שמעריצי הסדרה רוצים לראות. העובדה שג'יימס דרשה וקיבלה סמכויות להכריע בכל ויכוח בנושאים יצירתיים, לא הקלה על מערכת היחסים בין השתיים.

"חמישים גוונים של אפור" גרף 558 מיליון דולר ברחבי העולם והיה אחד הסרטים המוצלחים ביותר של אולפני יוניברסל ב-2014. כעת נראה שג'יימס תדרוש לכתוב גם את התסריט לסרט הבא, כך שהמועמד או המועמדת לבימוי סרט ההמשך יצטרכו לקחת בחשבון שכוחה רק יתעצם. על פי ההערכות מייעדים באולפנים את הסרט לרבעון הראשון של 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully