וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת התרבות לימור לבנת: "הייתי ביניכם כמו צמח בר"

27.3.2015 / 13:15

"אין לי שום חרטה", אמרה לימור לבנת לוואלה תרבות, באירוע הפרידה שהתקיים עבורה אמש (חמישי) בתיאטרון הקאמרי בתל אביב לאחר הודעתה על פרישתה מהחיים הפוליטיים. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: ניב פוקס

"הייתי ביניכם כמו צמח בר, אבל בסוף התאהבנו", אומרת לוואלה תרבות שרת התרבות והספורט לימור לבנת באירוע פרידה שהתקיים עבורה אמש (חמישי) בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. בדצמבר האחרון השרה לבנת הודיעה על פרישתה מהחיים הפוליטיים, במהלכן כיהנה כתשע שנים במצטבר כשרת התרבות, בשל "תחושות מיצוי". בשיחה עם וואלה תרבות היא אומרת בין השאר כי אין לה שום חרטה, מספרת מה הם לתחושתה הישגיה הגדולים, ונשאלת מה לדעתה הסיכוי שמירי רגב תמונה לשרת התרבות כך שהאמנים השמאלנים עוד יתגעגעו ללימור לבנת הליכודניקית?

אירוע הפרידה מהשרה לבנת נערך בהנחיית לימור גולדשטיין ועל הבמה הופיעו בין השאר המוזיקאים שלומית אהרון, קובי אוז, רבקה זוהר, לירון לב, גיל שוחט וסימפונט רעננה, חמישיית המתכת של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, ביג בנד של התזמורת הסימפונית חיפה; שחקני התיאטראות הקאמרי, בית לסין, גשר, תיאטרון באר שבע ותלמידי בית ספר למשחק בית צבי; אמני האופרה הישראלית, להקת המחול ענבל ולהקת מחול קמע. הרגע המרגש ביותר על הבמה היה שירתה של שולמית לבנת, אמה של שרת התרבות, שהפתיעה את בתה. רגע מפתיע לא פחות היה לחיצת יד בין שרת התרבות לבנת לאלון גרבוז, מנהל סינמטק תל אביב ואחיו של יאיר גרבוז. זאת לאחר העימות שהתקיים ביניהם בנובמבר האחרון, בעקבות קיום פסטיבל סרטי הנכבה בסינימטק תל אביב והבקשה השנויה במחלוקת של לבנת ממשרד האוצר לשלול תמיכה בסינמטק.

צפו למעלה בביקור שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully