וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטריילר באורך מלא ל"ספקטר", הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד

28.3.2015 / 2:45

דניאל קרייג חוזר לנעליו של הסוכן 007, והפעם מתמודד מול ארגון "ספקטר", גוף טרוריסטים חובק עולם. מלבד קרייג מככבים בסרט גם כריסטוף וולץ, מוניקה בלוצ'י, לאה סדו ("כחול זה הצבע החם ביותר") ודייב בטיסטה. צפו בטריילר

אחרי שקיבלנו הצצה אל מה שקורה על הסט באלפים האוסטריים, כעת מגיע טריילר ראשון באורך מלא לסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד - "ספקטר".

מדובר בשמו של ארגון טרוריסטים חובק עולם ביצירותיו של איאן פלמינג על הסוכן 007, שנזכר מספר פעמים בסרטים הקודמים. מלבד דניאל קרייג שחוזר כבונד, מגיעים גם אנדרו סקוט האירי, שכבר הוכיח את כישוריו כאיש הרע בתפקידו כמוריארטי ב"שרלוק" של BBC; כריסטוף וולץ האוסטרי יגלם דמות בשם אורהאוזר, דייב בטיסטה האמריקאי ("שומרי הגלקסיה"), מוניקה בלוצ'י האיטלקיה ("בלתי הפיך") ולאה סדו הצרפתיה ("כחול זה הצבע החם ביותר"). רייף פיינס ובן ווישו ישחקו אף הם בסרט.

זוהי הפעם השנייה ברצף שסם מנדז מביים את סרט בונד, אחרי ש"סקייפול" תחת ניצוחו ב-2012 הפך למצליח ביותר בתולדות הסדרה, עם הכנסות של מעל מיליארד דולר ברחבי העולם. יחד איתו חזרו גם תסריטאי הסרט הקודם. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-22 באוקטובר 2015, ויוקרן גם על מסכי IMAX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully