וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת האינדי רוק The Antlers מגיעה להופעה בישראל

31.3.2015 / 11:20

במסגרת סיבוב ההופעות שנועד לקדם את אלבומה החדש שצפוי להגיע ביוני הקרוב, מגיעה השלישיה מברוקלין להופעה גם בישראל. ניתן לרכוש כרטיס משולב עם המופע של הטוויילייט סאד

האנטלרז, The Antlers. Marc Lemoine,
הוצאת קרביים רגשיות/Marc Lemoine

להקת האינדי רוק The Antlers מגיעה לראשונה להופעה אחת בתל אביב שתתקיים במועדון הבארבי ב-4 באוגוסט 2015. הלהקה תגיע במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומה החמישי, "Familiars", שיצא ביוני 2014.

השלישיה מברוקלין החלה את דרכה כהרכב יחיד בניצוחו של הסולן, פיטר סילברמן. הוא יצר פולק לואו-פיי עם סאונד של הקלטות ביתיות. לאחר מכן התעבה סאונד הלהקה והפך שופע יותר עם שכבות מוזיקה רבות ונטייה לניסויים מלודיים. ב-2009 הצטרפו לסילברמן מייקל לרנר מתופף הלהקה ודרביי סיסי המנגן על מגוון כלים. יחד הם הוציאו את אלבום הקונספט הנוגע ועטור השבחים, "Hospice", אשר מתאר מערכת יחסים רגשית ופוגענית. האלבום גרף מיידית שבחים רבים בקרב מבקרים ואתרים כמו פיצ'פורק ו-NPR.

לאחר מכן שחררה הלהקה את "Burst Apart", אלבום נגיש יותר מקודמו שהקנה ללהקה קהל מעריצים רחב אף יותר. אנטלרס יצרו במהלך השנים מהפכה בסאונד ובמחשבה עם הסיפורים המצמררים ולעיתים רדופים, על אהבה שנעקרה, חולשה אנושית והוצאת הקרביים הרגשיות.


על ההופעה אחראית חברת Hepcat, שאחראית גם על הגעתה של להקת The Twilight Sad. מחיר כרטיס יעמוד על 149 שקלים. ניתן לרכוש כרטיס משולב לשני המופעים במחיר 240 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • האנטלרז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully