וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה ביטלה את קמפיין התיירות בכיכובה של ג'וליאן מור: "המשחק שלה גרוע"

31.3.2015 / 9:40

זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר לא הרשימה את נציגי משרד התרבות הטורקי, שהחליטו לגנוז את הסרטון בכיכובה של מור. עלות הביטול מוערכת ב-1.5 מיליון דולר

ג'וליאן מור באוסקר. GettyImages
גם כן את והאוסקר שלך/GettyImages

רק לפני קצת יותר מחדש הוכתרה ג'וליאן מור בפעם הראשונה בקריירה המצליחה שלה כזוכת האוסקר. פרס השחקנית הטובה ביותר הוענק למור אחרי עונת פרסים שבה שלטה מור ללא עוררין בעקבות הופעתה ב"עדיין אליס", אבל זה כנראה עדיין לא מספיק כדי לשכנע את בכירי משרד התרבות הטורקי. מור היתה אמורה לככב בקרוב בקמפיין תיירות יוקרתי שמעודד את הביקור במדינה, אבל כעת נראה שלא נזכה לראות את הקמפיין הזה יוצא לדרך.

על פי דיווח באתרי אינטרנט טורקיים, הקמפיין בכיכובה של מור הותיר את ראשי משרד התרבות מאוכזבים. כל כך מאוכזבים עד שדרשו לצלם את הקמפיין כולו מחדש, דרישה שמור סירבה לה. כתוצאה מכך החליטו הטורקים לגנוז לאתר את הקמפיין, כאשר מקורות שנותרו אנונימיים מתוך המשרד טוענים כי מור הציגה "כישורי משחק גרועים".

עדיין אליס.
תחזרי אלינו אחרי שתעשי סרט טוב

הסרט בכיכובה של מור התבסס על טיוליה של השחקנית המצליחה לטורקיה עם משפחתה בנעוריה. במהלכו נראית מור מבקרת שוב במקומות האהובים עליה, בעודה טסה באחת מחברות התעופה הטורקיות. הביקורות, כך מתברר, החלו עוד לפני שערוריית הסרט. דמויות בולטות במדינה הביעו מחאה לנוכח בחירתה של מור, אותה כינו "אישיות מדכאת". במשרד התרבות הטורקי מנסים לשמור על קור רוח וטוענים שבידיהם "מעל ל-30 סרטים זהים" בכיכובם של שחקנים אחרים.

בחברת הפרסום שזכתה בפרויקט היוקרתי מזיעים היום לא מעט. על פי ההערכות עלות הביטול מוערכת ב-1.5 מיליון דולר מתך 4 מיליון הדולרים שהוקצו לטובת הפרויקט. כך או אחרת, נראה שמור לא תשוב בקרוב ל"נופי ילדותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully