וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת ג'וני מיטשל אושפזה לאחר שנמצאה חסרת הכרה בביתה

1.4.2015 / 7:35

צוותים רפואיים שהגיעו באמבולנס שהוזמן לביתה של הזמרת בשעה 2:30 לפנות בוקר, מצאו את הזמרת הקנדית בת ה-71 כשהיא מחוסרת הכרה. "מצב רוחה טוב", נכתב באתרה הרשמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטשל על שער הניו יורק מגזין בפברואר האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'וני מיטשל אושפזה לפנות בוקר (רביעי) בבית חולים בלוס אנג'לס, כך על פי דיווח באתר TMZ. אמבולנס הוזמן לביתה של הזמרת הקנדית בת ה-71 בשעה 2:30, שם מצאו אותה הפרמדיקים כשהיא מחוסרת הכרה, והחליטו לפנות אותה מיד לבית חולים קרוב. על פי אותו דיווח מיטשל חזרה להכרה במהלך הנסיעה לבית החולים ונמצאת כרגע במחלקת הטיפול הנמרץ.

בחשבון הטוויטר הרשמי של מיטשל נכתב: "אנחנו מחכים לדיווח רשמי על מצבה של ג'וני, נעדכן ברגע שנדע משהו". כתבת רשת CBS הוסיפה מידע משלה בטוויטר כשכתבה שהאמבולנס הוזמן בשל "מקרה חירום רפואי קל". בנוסף ציינה כי מיטשל מתאוששת כעת, כשלצדה חברים בני משפחה ומצבה משתפר. באתרה הרשמי של מיטשל נכתב כי מצב רוחה של מיטשל טוב וכי היא ממתינה לתוצאות בדיקות. מעריציה, כך לפי האתר, התבקשו להדליק נר ולשיר שיר.

לאורך השנים סבלה מיטשל משורה של בעיות רפואיות. בפברואר האחרון נחשף כי נאבקת כבר שמונה שנים במחלת נדירה בשם Morgellons. המחלה גורמת לחולים את האשליה כי הם סובלים מגירויים קשים בעור, טפילים וחיידקים, בעוד שבמציאות דבר אינו קורה. מיטשל הצהירה כי המחלה פגעה במערכת החיסונית שלה. בנוסף לקתה והחלימה ממחלת הפוליו, מחלת השנית ומקדחת דנגי.

מיטשל נחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר של המוזיקה בכלל ושל ז'אנר הפולק בפרט. להיטיה "Big Yellow Taxi" ו-"Woodstock" נחשבו למאפייני תקופת ההיפים של ארה"ב בשנות ה-70. אלבומה "Blue" ששוחרר ב-1971 הוכתר כאחד מ-500 האלבומים הגדולים של כל הזמנים על יד מגזין "רולינג סטון".

(עדכון אחרון: 9:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully