וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת לא מתיחה: הספר על הגבר שהתאהב בישבן של עצמו ומקיים איתו יחסי מין

1.4.2015 / 10:18

הפנטזיה הארוטית החדשה של הסופר צ'אק טינגל מגוללת רומן בין מדען והישבן המדבר שאותו גידל במעבדה. סיפור אהבה כנגד כל הסיכויים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו יודעים שאתם חוששים היום מכל דבר שנכתב באינטרנט, אז תנו לנו להבהיר מראש: הספר שאנחנו עומדים לספר לכם עליו ניתן לרכישה ממש עכשיו באמזון. האם תחליטו לרכוש אותו כמתנת חג אחרי שתשמעו מהו הסיפור שעומד במרכזו? ובכן, זה כבר משהו שתצטרכו להחליט עם עצמכם. אנחנו לא נשפוט. לפחות לא בקול רם.

"שוגלתי בישבן על ידי ישבני" ( Pounded in the Butt by My Own Butt) הוא שם ספרו החדש של צ'אק טינגל, סופר ותיק בז'אנר הפנטזיה הארוטית שמאחוריו יותר מ-20 ספרים (ביניהם סדרת סיפורים בהם יצורים שונים - דינוזאורים, חדי קרן וגריפונים - מקיימים מערכת יחסים מינית בכפייה עם עובדים בני אנוש הכפופים אליהם). עלילת הספר מתארת את סיפורו של קירק, מדען הומוסקסואל שנמצא על סיפה של פריצת דרך טכנולוגית חסרת תקדים, ובוחר בעצמו להיות שפן הניסיונות הראשון שלה. הטכנולוגיה מאפשרת לו לשלב פיסות DNA ממוחו ומישבנו (כמו גם מנץ, אל תשאלו אותנו למה), וליצור אורגניזם חי, מדבר ונושם בדמות ישבנו שלו.

זאת כמובן רק תחילתו של הסיפור המופלא, שהולך ומסתבך ככל שהוא מתקדם. הישבן החי מגיע לעולם מצויד בכנפיים (ד"ש לנץ), מודע לעובדה שהגיע מישבנו של קירק ומבקש להיקרא … ובכן "ישבנו של קירק". באופן טבעי מרגיש המדען משיכה כמעט מידית לדמות החדשה בחייו . השניים יוצאים יחד לדייט, משוחחים על ענייני מדע וממשיכים באופן טבעי ליחסי מין מלאים. אם ממש הטריד אתכם איך העניין הזה מתבצע, מתברר ש"ישבנו של קירק" נולד גם עם פין. שמחים ששאלתם.

"היכן נס המדע נסתיים והקסם מתחיל?", שואל טינגל בשורת הפתיחה של הספר. אם תהיו אמיצים מספיק כדי לשרוד את הספר, נשמח אם תספרו גם לנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביקורות באמזון מהללות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ארוטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully