וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן קזבלנקס יופיע בישראל

1.4.2015 / 16:23

קיץ 2015 ממשיך להתחמם: ג'וליאן קזבלנקס, סולן להקת הסטרוקס, יגיע להופעה בישראל בחודש יוני הקרוב עם "The Voidz", להקה אחרת בה הוא חבר

ג'וליאן קזבלנקס. GettyImages
ייתן בראש. קזבלנקס/GettyImages

שעות ספורות לאחר הידיעה על הגעתו של ארט גרפונקל, מתבשרים תושבי ישראל על זמר נוסף שיגיע למדינה בקיץ. ג'וליאן קזבלנקס, סולן להקת הסטרוקס, יגיע להופעה אחת שתיערך ב-11 ביוני באמפי פארק רעננה.

להקת הסטרוקס נחשבה לתקווה הגדולה בתחילת שנות האלפיים. היא שחררה את אלבום הבכורה "Is This It" בשנת 2001 ומכרה ממנו מיליוני עותקים. האלבומים ששוחררו לאחר מכן, לא זכו להצלחה זהה. במקביל לפעילותו עם הסטרוקס, טיפח קזבלנקס קריירת סולו ושיתף פעולה עם אמנים רבים ביניהם דאפט פאנק ופארל וויליאמס. בימים אלה עובד קזבלנקס עם ההרכב "The Voidz". אלבום הבכורה של הרכב זה שוחרר בספטמבר 2014 ונקרא "Tyranny".

הופעתו של קזבלנקס היא חלק מפסטיבל "רוק בפארק", שלושה ימים של הופעות ענק מחו"ל מבית A3 Productions, שהביאו לכאן בעבר את הפט שופ בויז, איגי פופ, ליידי גאגא, ג'יימס בלאנט, פיית' נו מור ועוד רבים וטובים. ב"רוק בפארק" תופיע, בין היתר, להקת אינקובוס. בחברת A3 Productions סירבו להתייחס לדברים שפורסמו לראשונה בבלוג "רמקולים" של אסף נבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully