וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינתיה לנון, אשתו הראשונה של ג'ון לנון, הלכה לעולמה בגיל 75

1.4.2015 / 19:14

אם בנו הבכור של חבר להקת ה"ביטלס", מתה לאחר מאבק במחלת הסרטן בביתה שבמיורקה. היא פרסמה שני רבי מכר על חיי הנישואים עם לנון והשנים שאחריהן

סינתיה וג'וליאן לנון. GettyImages
סינתיה לנון עם בנה, ג'וליאן/GettyImages

סינתיה פאוול, אשתו הראשונה של חבר להקת הביטלס ג'ון לנוח המנוח, הלכה הערב (רביעי) לעולמה אחרי מאבק במחלת הסרטן. 17 שנים לאחר הגירושין שינתה פאוול את שם משפחתה בחזרה ללנון. את שנותיה האחרונות בילתה בביתה שבמאיורקה, ספרד, שם גם מצאתה את מותה. בהודעה לעיתונות מטעם נציגיה של לנון נכתב: "סינתיה לנון הלכה הערב לעולמה בביתה שבמאיורקה, לאחר קרב קצר אך אמיץ מול מחלת הסרטן. בנה, ג'וליאן לנון, היה לצדה בשעותיה האחרונות. המשפחה כולה מודה לכל מי שהתפללו בימים האחרונים לשלומה של סינתיה, ומבקשה שיכבדו את פרטיותה בשעות קשות אלו".

המפגש הראשון בין פאוול ללנון התרחש כבר בקולג' לאמנות בליברפול, שם למדו השניים ביחד במגמת הגרפיקה. בתחילת שנות ה-60 נכנסה פאוול להיריון שהוביל לנישואים ב-1962. מערכת היחסים בין השניים ידעה עליות ומורדות רבים, בין היתר בגלל התקפי הזעם של לנון שהתמכר לשתיית אלכוהול. בנוסף, האפוטרופוסית של לנון, מימי סמית', לא ראתה בעין יפה את העובדה שהשקיע כספים רבים במתנות עבורה על אף מצבם הכלכלי הקשה. דווקא עם הצלחת הביטלס וכשהשניים עברו לאחוזה בוייברידג', התוודה לנון כי בגד בפאוול מספר פעמים. לאחר ששבה מחופשה ביוון ב-1968 מוקדם מהצפוי, תפסה את לנון במצב אינטימי עם האמנית יוקו אונו ודרשה להתגרש ממנו.

ג'ון וסינתיה לנון. GettyImages
רק שש שנים כבעל ואישה. ג'ון וסינתיה לנון/GettyImages

סינתיה לנון נישאה שלוש פעמים נוספות לאחר גירושיה מג'ון לנון. ב-1970 למלונאי האיטלקי רוברטו באסניני, ממנו התגרשה ב-1973, ב-1976 למהנדס ג'ון טוויסט - נישואים שנמשכו 7 שנים. ב-2002 נישאה לנואל צ'רלס, בעל מועדון לילה, עד מותו ב-2012. במהלך חייה פרסמה סינתיה לנון שני ספרים על תקופתה לצדו של ג'ון לנון: "A Twist of Lennon" ב-1978, שמתאר את חיי השניים לפני ואחרי הנישואים ו"ג'ון" ב-2006, שמציג את התקופה של אחרי הגירושים עד הירצחו ב-1980.

בעקבות מותה העלה בנה, ג'וליאן ליוטיוב מחווה מוזיקלית לכבוד אמו המנוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully