וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם חנן יובל

5.4.2015 / 6:59

לקראת המופע "מה אברך" בהשתתפותו במסגרת פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון, בוחר חנן יובל את האלבומים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

Joan Baez - In Concet

בנעוריי בפרדס חנה היינו נוסעים בלילות לעיר הפלך חדרה ושם, במרתף הבית של חבר אחד, היינו מאזינים באופן מחתרתי לג'ואן באאז. בפעם הראשונה בחיי חוויתי זמרת עם גיטרה שחורכת את רגשותיי.

The Beatles – Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

זכיתי להיות בדור שגדל עם הביטלס וכל ציפייה לאלבום הבא שייצא הייתה ממש ציפייה למשיח. כל אחד מהאלבומים שלהם יכול להיות מוכתר כגדול מכולם, הפעם בחרתי ב"סרג'נט פפר", אותו חרשנו עוד ועוד.

Frank Sinatra - September Of My Years

בארץ הקטנה שלפני 1967 שמענו מוזיקה ב 360 מעלות: מרדיו רמאללה, מרדיו קפריסין וכמובן מ"קול ישראל". שמענו רוקנ'רול ומוזיקה פופולרית, שמענו מוזיקה קלאסית, שמענו פרקי חזנות כבקשתך, שמענו את להקת הנח"ל ושמענו את פרנק סינטרה. יש לי אוסף אדיר של האחד והיחיד הזה, בית ספר להגשה לכל זמר. בחרתי כאן את "ספטמבר חיי" גם כי אני סנטימנטלי להחריד וגם כי אני חש הזדהות עם השירים האלה.

Queen - A Night at The Opera

כשחשבנו שאחרי הביטלס לא נוכל עוד למצוא להקה מרגשת ממנה, הופיעה להקת "קווין" שכל אלבום שלה סחט ריגושים ושבר שיאים של התמכרות. לא היה דבר כזה לפניהם וכנראה לא נזכה לדבר כזה אחריהם. להקה שאיחדה אותי ואת בניי באותו שיגעון. מתוך כל האלבומים, הפעם בחרתי ב"לילה באופרה".

Simon and Garfunkel - The Concert in The Park

פול סיימון הוא אחד המשפיעים הגדולים עלי, על יצירתי ועל דרך הופעתי. לפני זמן קצר חזיתי בהופעתו המשותפת עם סטינג בברלין. הצמד המופלא הזה המציא צלילים חדשים שלא היו נוכחים בחיינו עד חשיפתם, וכמות הקאנונים שיצרו השניים בלתי נגמרת. בחרתי באלבום ההופעה בפארק בניו יורק כי שם פשוט כלולים כל השירים, וזאת ממש חוויה לחוש להיות חלק מעשרות האלפים הצופים.

Crosby, Stills, Nash and Young – Deja Vu

כולם ביחד וכל אחד לחוד הם בהחלט מאבות המזון שלי במוזיקה שעליה גדלתי וממנה הושפעתי. אלבום מופת ששנים לא ירד מהפטיפון. בהאזנה להם לא צריך שום חומרי עזר. זה פשוט כלול בפנים.

המופע "מה אברך" יתקיים ב-8 באפריל בשעה 21:00.

מחיר כרטיס: 140 - 90 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully