וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסיבוב השני של מישל אובמה וג'ימי פאלון ברחבת הריקודים

4.4.2015 / 12:55

שנתיים לאחר הפעם הראשונה בה מישל אובמה ביצעה עם ג'ימי פאלון סשן ריקודים במסגרת הקמפיין נגד השמנה בארה"ב, חזרו השניים לזירת הפשע לסשן נוסף. צפו בו כעת

מישל אובמה ממשיכה לקדם את קמפיין "בואו נזוז" נגד השמנת היתר בארה"ב. אובמה הגיעה לתוכניתו של ג'ימי פאלון ביום חמישי וביצעה עימו, בפעם השנייה, רוטינת ריקודי אמהות. זוהי, כאמור, הפעם השנייה בה השניים רוקדים בצוותא. בפעם הקודמת, בשנת 2013, הפך קטע הריקוד לוויראלי וככל הנראה, עתיד זהה צפוי גם לקטע הזה, שצבר, תוך פחות מיומיים, למעלה משני מיליון צפיות ביוטיוב.

"אתה פשוט אוהב לגרום לי להשתטות", אמרה אובמה לפאלון לאחר שהשניים סיימו לרקוד. פאלון, מצידו, החמיא לאשה הראשונה של ארה"ב וטען כי היא יודעת לרקוד. בחודש שעבר רקדה אובמה גם בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס במסגרת קידום הקמפיין.

וכך זה נראה בפעם הקודמת:

רוקדת אצל אלן דג'נרס:

אובמה, כזכור, הופיעה גם בשנה שעברה בתוכניתו של פאלון במסגרת מערכון עם הקומיקאי וויל פרל. במערכון גילמו פרל ופאלון צמד נערות המגישות תוכנית טלוויזיה ממרתף הבית של אחת מהן. אובמה הצטרפה אליהם וניסתה ללמד את הצופים על מאכלים בעלי ערך תזונתי, אך גם אימצה כמה מן המניירות הילדותיות של הנערות שגילמו פרל ופאלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully