וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם The Telescopes

13.4.2015 / 0:00

לקראת ההופעה הראשונה בישראל של להקת הרוק האלטרנטיבי הבריטית, בוחר סולן הטלסקופס סטיבן לורי את האלבומים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

The Velvet Underground - Black Angel Death Song

השיר הזה הופך הכל למובן פתאום: רעש, דיסוננס, שירה, קתרזיס, כל האלמנטים האהובים עלי משולבים יחד. כששמעתי את השיר לראשונה הרגשתי לראשונה טוב בתוך העור שלי, ופחות לבד. מוזיקת פופ בשנות ה-80 בהן גדלתי היתה בעיקר על להתקדם, להיות שמח ולהצליח. כאן פתאום מקבלים חבורה של פריקים מניו יורק שמראים שיש דרך אחרת, עמוקה יותר. הרחק מהשטחיות.

Public Image Ltd. - Flowers Of Romance

תמיד היה לי כבוד עצום לג'ון לידון על כך שסיפר את הדברים בדיוק כפי שהם. הוא היה הדבר הטוב היחיד ב"סקס פיסטולס".

Throbbing Gristle - Discipline

ג'ין הוא גאון.

The Birthday Party - Mutiny In Heaven

אם זה גן העדן אני רוצה לשם עכשיו. באמת, השיר הזה מצליח לגרום לכנפיים לצמוח לי מהגב.

Suicide - Girl

הרפטטיביות המינימליסטית של מרטין רב והסיפורים המטורפים של אלן וגה הם פשוט כבירים. אלבום הבכורה שלהם העיף לי את המוח כששמעתי אותו בפעם הראשונה. בימים הראשונים של ה-Telescopes היינו מכבים את האורות ופשוט סופגים את האינטנסיביות הזאת בפול ווליום. השיר הזה הוא הסקסי ביותר שלהם, אם המאהב או המאהבת שלכם לא אוהבים את זה כדאי שתיפרדו מהם ממש עכשיו.

Einsturzende Neubauten - Sehnsucht

מעורר געגוע, כמיהה וציפיה, ממכר. שום דבר לא יכול להסביר את המילה Sehnsucht בצורה טובה מספיק, ודבר לא יכול להיות טוב יותר מהלהקה הזאת. עבור זה השיר האולטימטיבי שלהם.

Lydia Lunch - Stairs To Nowhere

אהבה היא נסיעה פרועה שלרוב מובילה אותנו אל התהום. זה יכול לגרום לך להרגיש כאילו משהו לא בסדר איתך, או שהעולם כולו השתגע. בדיוק ברגע הזה אתה מכניס את השיר הזה של לידיה למערכת שלך ומבין שזה לגמרי לא רק אתה.

The Groupies - Primitive

אני אוהב הכל באלבום הזה. יש לו צליל כל כך צווחני אבל פשוט וכל כך יעיל. זאת מוזיקת פופ עבורי.

The Spades - You're Gonna Miss Me

השיר הזה עורר בי השראה עצומה בימים שבהם התחלתי לחשוב על הקמת להקה. תמיד הערצתי צרחות טובות בשירים, וכאן רוקי הוא אחד הגדולים בתחום הזה. איזה קול, איזו רוח. פשוט מעורר השראה.

Buffalo Springfield - Expecting to Fly

יש אנשים שאומרים שהאלבום השני שלנו היה אלבום שוגייז. אם זה נכון זו לא היתה הכוונה. השיר הזה מתמצת היכן היה הראש שלי בתקופה הזאת. חיבור מוזר בין תופים ובס והטון החמים של פטיפון אולד סקול. מבחינה מוזיקלית, זה היה מין שרבוט מנטלי שלקחתי איתי לאולפן ההקלטות.

ההופעה של ה-Telescopes תתקיים ביום שבת, ה-18 באפריל, בשעה 20:30 במועדון הפסאז' בתל אביב.

ניתן להשיג כרטיסים באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • The Telescopes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully