וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה עדיף שתתרחק מהפיצה": מנחה רשת פוקס לא מרחם על קלי קלארקסון

5.4.2015 / 14:42

זוכת "אמריקן איידול" לשעבר שוב נתקלה בהערות עוקצניות לגבי משקל גופה והפעם מצד מנחה ברשת פוקס. מנחה אחרת ברשת גינתה את הדברים וקלארקסון עצמה מסבירה: "אנשים יורדים לחיי בגלל שאני טובה"

קלי קלארקסון. GettyImages
רגילה להצקות. קלי קלארקסון/GettyImages

לא פשוט להיות גיבור תרבות בעידן הסופר-תקשורתי החדש, כל הופעה בציבור מנותחת עד דק וכל גרם שירד או עלה זוכה לכותרות ענק. קלי קלארקסון מתמודדת כבר תקופה ארוכה עם הערות עוקצניות לגבי משקל גופה, וכעת זה קרה לה שוב. מנחה החדשות של רשת פוקס מייק וואלאס התראיין לתוכנית הרדיו השמרנית של מייק גלאגר ביום שישי האחרון. הדיון בין השניים התפתח במהרה לשיחה על משקלו של גלאגר, שאמר: "ראית את קלי קלארקסון לאחרונה? אתה מכיר את הזמרת קלי קלארקסון? אלוהים, איך היא התנפחה".

וואלאס עצמו לא נותר חייב והוסיף שמן משלו למדורה כשהודה שלקלארקסון יש קול יפה, אבל "היה עדיף שתוותר על הפיצה לזמן מה". המחאה, כצפוי, לא איחרה להגיע. גרטה ואן סוסטרן, הקולגה של וואלאס ברשת פוקס, כתבה בבלוג שלה: "הצחקוק הגברי הזה על המשקל שלה מעצבן. הוא צריך להתנצל". התנצלות שכזו טרם הגיעה עד כה.

קלי קלארקסון. GettyImages
הם צריכים להתנצל/GettyImages

קלארקסון עצמה התייחסה לביקורות על משקלה בתוכנית של אלן דג'נרס ביום שישי האחרון. הזמרת חשפה כי מאז זכייתה ב"אמריקן איידול" ב-2002 היא נאלצה להתמודד באופן קבוע עם הערות משפילות לגבי מבנה גופה. "הייתי המתמודדת הכי גדולה בתוכנית, כבר אז. ולא הייתי כזאת גדולה, אבל אנשים קראו לי ככה בגלל שהייתי הכי טובה", הסבירה קלארקסון. "מה שפוגע יותר מכל ברגשות שלו הוא שאני צריכה לפגוש מעריצות שהן גדולות ממני ולחשוב: 'אם הן חושבות שאני גדולה, אני בטח נראית להם כל כך שמנה". לגבי המאבק במשקל עצמו מעידה על עצמה קלארקסון שהיא כאחד האדם. "יש ימים שבהם אני כמו יויו, אני רצה ועושה קיקבוקסינג, ואז יש את הימים האלה שלא בא לי לעשות כלום חוץ מלשבת ולשתות יין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קלי קלארקסון. GettyImages
מהופעה שנערכה בזמן האחרון/GettyImages
קלי קלארקסון. GettyImages
וכך היא נראתה בעבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully