וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא לא מסתכל מלמעלה: דיוויד לינץ' עוזב את העיבוד המחודש של "טווין פיקס"

6.4.2015 / 9:26

יוצר הסדרה המקורית ומי שאמור היה לעמוד במרכזו של העיבוד המחודש, הסביר בטוויטר שהחליט לעזוב בשל חוסר שביעות רצון עם המימון שניתן על ידי רשת שואוטיים. "אנחנו עדיין מקווים שנוכל להחזיר אותו", נכתב בהודעה רשמית מטעם הרשת

מים צוננים במיוחד נשפכו הבוקר (שני) על ניסיונותיה של "טווין פיקס" לקום לתחייה. דיוויד לינץ', יוצר הסדרה המקורית ומי שיועד לכתוב ולביים את תשעת הפרקים החדשים עבור רשת "שואוטיים", הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי החליט לעזוב את הפרויקט.

"ידידי טוויטר יקרים", כתב לינץ', "אחרי שנה ו-4 חודשים של משא ומתן, החלטתי לעזוב מפני שהרגשתי שהכסף שהוצע למימון התסריט אינו מספיק כדי להביא לתוצאה שרציתי. השבוע התחלתי לבשר לשחקנים בשיחות אישיות שלא אביים את הפרויקט. עם זאת רשת שואוטיים לא הורידה את השאלטר על 'טווין פיקס' והתוכנית עדיין חיה. אני אוהב את העולם של 'טווין פיקס' ומצר על כך שהדברים לא הסתדרו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהב, אבל עוזב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההודעה של לינץ' מגיעה אחרי מספר ימים של שמועות עקשניות ברחבי הרשת, שלפיהן הפרויקט כולו עשוי להיגנז. רשת שואוטיים מיהרה להגיב אף היא ולנסות להרגיע את חששות המעריצים: "נעצבנו לקרוא את דבריו של דיוויד לינץ' היום, מכיוון שהיינו תחת הרושם שאנחנו מתקדמים לעבר פתרון בנקודות המחלוקת. גם אנחנו בשואוטיים אוהבים מאד את העולם של 'טווין פיקס' וממשיכים לקוות שנוכל להחזיר אותו במלוא הדרו, בראשותם של שני יוצריו הנפלאים דיוויד לינץ' ומארק פרוסט".

כזכור, באוקטובר האחרון שחררה שואוטיים פרומו קצרצר שבישר לעולם על שובה של סדרת המיסתורין המיתולוגית, שעלילתה החדשה תתקיים 25 שנים אחרי סיום הסדרה המקורית. על פי התכנון המקורי היו אמורים לינץ' ופרוסט לכתוב את כל תשעת פרקי העונה, כשלינץ' יביים את כולם. כעת לא ברור מי יתפוס את מקומו של לינץ והאם תאריך היעד שנקבע לשנה הבאה עדיין תקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully