וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש החדשות שהעליב את קלי קלארקסון התנצל: "אני מעריך את הכשרון שלה"

6.4.2015 / 17:36

לאחר שדבריו של מייק וואלאס, מגיש החדשות של רשת פוקס, בנוגע למשקל גופה של הזמרת קלי קלארקסון עוררו סערה, שחרר וואלאס הודעת התנצלות רשמית

קלי קלארקסון. GettyImages
זוכה להתנצלות. קלארקסון/GettyImages

ימים ספורים לאחר שמייק וואלאס, מגיש החדשות של רשת פוקס, העליב את קלי קלארקסון ורמז כי היא שמנה, שחרר וואלאס הודעת התנצלות רשמית.

"אני מתנצל בפני קלי קלארקסון על דבריי. אני מעריך את הכשרון שלה וזה אמור להיות מרכז כל דיון לגביה", הצהיר וואלאס בהודעה.

ביום שישי האחרון התראיין וואלאס לתוכנית הרדיו השמרנית של מייק גלאגר. הדיון בין השניים התפתח במהרה לשיחה על משקלו של גלאגר, שאמר: "ראית את קלי קלארקסון לאחרונה? אתה מכיר את הזמרת קלי קלארקסון? אלוהים, איך היא התנפחה". וואלאס עצמו לא נותר חייב ואמר שלקלארקסון יש קול יפה, אבל "היה עדיף שתוותר על הפיצה לזמן מה". המחאה,לא איחרה להגיע וגרטה ואן סוסטרן, הקולגה של וואלאס ברשת פוקס, אף כתבה בבלוג שלה: "הצחקוק הגברי הזה על המשקל שלה מעצבן. הוא צריך להתנצל".

קלארקסון עצמה התייחסה לביקורות על משקלה בתוכנית של אלן דג'נרס ביום שישי האחרון. הזמרת חשפה כי מאז זכייתה ב"אמריקן איידול" ב-2002 היא נאלצה להתמודד באופן קבוע עם הערות משפילות לגבי מבנה גופה. "הייתי המתמודדת הכי גדולה בתוכנית, כבר אז. ולא הייתי כזאת גדולה, אבל אנשים קראו לי ככה בגלל שהייתי הכי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully