וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חשבון הברון: 230 מכוניות נהרסו במהלך צילומי "מהיר ועצבני 7"

8.4.2015 / 16:36

הסרט החדש בסדרת סרטי המרדפים לא חסך בהרס ויזואלי מרשים, כשאת המחיר משלמות מאות מכוניות יוקרתיות יותר או פחות. בסיום הצילומים הושמדו כולן מחשש שמעריצים ינסו לשחזר אותן ולבצע את הפעלולים בכבישים אמיתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס, תרשמו עוד אחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

250 מיליון דולר, זה התקציב המוערך שהקצו אולפני יוניברסל לסרט השביעי בסדרת "מהיר ועצבני". חלק נכבד מהסכום הזה הלך מן הסתם לתשלום משכורות השחקנים ולאפקטים ממוחשבים, אבל בצד נשאר מספיק כסף להרס טוטאלי של מכוניות. המון מכוניות. על פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל קיפחו 230 מכוניות את חייהן במהלך צילומי המרדפים, הזינוקים והצניחות ממטוסי תובלה: מדגמי פורד זולים ועד מרצדס בנץ יוקרתיים.

ההספק המרשים הזה, מתברר, הוא לא עניין חדש עבור יוצרי "מהיר ועצבני". הסרט הקודם התגאה ביחס של 25 מכוניות הרוסות על כל יום צילום בסט בספרד. ככה זה כנראה כשצריכים להתמודד עם טנקים חמושים על הכביש המהיר, משאיות ענק או סתם עיקולים בלתי אפשריים שאליהם מגיעים במהירות 200 קמ"ש.

כדי להצליח להגיע לתוצאה שנראית על המסך בסופו של דבר, עוברות המכוניות טיפול קפדני שנועד להכין אותן לבצע את משימתן. ציוד בטיחות מיוחד מותקן בתוכן על מנת לאפשר לפעלולנים להתרחק בשלום לפני שיתנגשו בקיר במהירות מטורפת. בנוסף כולל הטיפול התקנת צמיגים מיוחדים, שדרוג מנועים ותיבות הילוכים. כל אלה לא מונעים כמובן מהמכוניות להגיע למתקני גריסה בסיום הצילומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שהמעריצים לא יתפסו אותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפיקי הסדרה מסבירים את הצעד הזה כאמצעי לשמירת ביטחונם של המעריצים. בעבר אירעו מספר מקרים בהם מעריצים הופיעו במגרשי גרוטאות וביקשו לקבל את המכוניות ההרוסות לשיפוץ כללי. החשש שאותם אנשים יפגעו בעצמם או באחרים כשינסו לשחזר את הפעלולים מהסדרה במכוניות המשופצות (דבר שיוביל לתביעת המגרשים עצמם ואולי אף האולפנים), הוביל לשורה של הנחיות מדויקות להשמדת המכוניות כך שלא יהיה ניתן לשחזרן.

אם חששתם לרגע לגבי העלות של ההרס הטוטאלי הזה, אפשר להירגע. הרווחים של הסרט עומדים על יותר מ-400 מיליון דולר אחרי סופ"ש אחד בלבד בבתי הקולנוע, כשהציפיות הן שהסכום הסופי עשוי לשלש את עלות הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully