וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטיזר טריילר הראשון של "בלש אמיתי 2"

9.4.2015 / 21:07

לאחר חודשים ארוכים של שמועות וספוקלציות, הטיזר טריילר הראשון לעונה השנייה של "בלש אמיתי" הופץ באופן רשמי והביא עימו גם תאריך עלייה לשידור

מעריצי "בלש אמיתי" יכולים להירגע: העונה השנייה של סדרת הדרמה המדוברת תעלה לשידור ב-21 ביוני ב-HBO. כך נודע היום לאחר ששוחרר גם טיזר טריילר ראשון באורך דקה.

בסרטון הקצר מופיעים השחקנים קולין פארל, וינס וון, טיילור קיטש, רייצ'ל מקאדמס וקלי ריילי. כידוע, עונתה השנייה של "בלש אמיתי" תגולל עלילה חדשה עם קאסט שחקנים חדש לגמרי. מהתיאור הרשמי של העונה שהופץ עולה כי תעלומת רצח מוזר בקליפורניה תאגד שלושה שוטרים ופושע אחד שיסתבכו ברשת קונספירציות ותככים.

בעבר דווח כי העלילה תתמקד בחקירת רצח שמקושרת למועדוני הסאדו-מאזו בלוס אנג'לס. מקורות בהפקה מסרו להוליווד ריפורטר כי במסגרת הליהוק לעונה החדשה, צורפו לצוות השחקנים גם שתיים מכוכבות הפורנו המצליחות בעולם: אמיה מיילי ופטה ג'נסן. על פי הדיווח השתיים יככבו ב"סצנת אורגיה רחבה יריעה, בסגנון 'עיניים עצומות לרווחה', שתכלול עשרות משתתפים שיוצגו בעירום מלא". עוד דווח כי העונה צפויה גם לעסוק בשורשים של כת השטן וכן בנושא שנוי במחלוקת לא פחות בארה"ב: הסיינטולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully