וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות פלסטינים הפגינו מול ההופעה של עידן רייכל בניו יורק

13.4.2015 / 15:25

מחוץ לאולם בו הופיע הזמר הישראלי במנהטן, התקבצו מפגינים פרו-פלסטינים שקראו להחרמת התרבות הישראלית. מול ההפגנה התגבשה מחאה ספונטנית נגדית של תומכי ישראל

הפגנה עידן רייכל. טוויטר, אתר רשמי
אחת הקריקטורות הקוראות להפגנה נגד עידן רייכל/אתר רשמי, טוויטר

ארגון החרם הפלסטיני (BDS) ממשיך בקמפיין ההפגנות הנרחב כנגד אמנים ישראלים המופיעים ברחבי העולם. אחרי שמפגינים נושאי שלטים קידמו את להקת בת שבע ולהקת המחול הקיבוצית בהופעותיהן בניו יורק, נתקל אתמול (ראשון) גם עידן רייכל בתופעה. עשרות מפגינים פרו-פלסטינים הגיעו למתחם תיאטרון ביקון בברודווי, קראו קריאות כנגד רייכל וישראל ונשאו שלטים הקוראים להחרמתה של התרבות הישראלית.

ההפגנה מול ישראל קודמה גם הפעם ברשתות החברתיות, כשפעילים פרו-פלסטינים מספרים לחבריהם על הופעה של אמן ישראלי וקוראים להם להגיע ולמחות כנגדו. אל מול המחאה הפלסטינית התפתחה במקום הפגנה ספונטנית של תומכי ישראל. משטרת ניו יורק פיזרה את ההפגנות ואסרה על רייכל לצאת מן האולם עד שאחרון המפגינים התפנה.

הפגנה עידן רייכל. טוויטר, אתר רשמי
הישראלים הגיעו להראות נוכחות/אתר רשמי, טוויטר

רייכל עצמו העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה ובה הוא נראה מחובק עם שוטרת מקומית. ליד התמונה כתב: "תודה לך השוטרת סשה, על כך ששמרת עלינו בטוחים". מנידר עוז, אשת יחסי הציבור של רייכל נמסר: "הנושא מוכר לנו, זו לא הפעם הראשונה וסביר שגם לא האחרונה. עידן רייכל מביא יצירה ישראלית מקורית לעולם, וימשיך לעשות זאת בגאווה בכל מקום אליו הוא מגיע עם הפרויקט".

המסקנות מההפגנה כבר הופקו לקראת ההופעה הבאה שמתוכננת לרייכל ביום חמישי הקרוב בצפון קרוליינה. ליד התיאטרון ירוכזו אנשי אבטחה רבים בנוסף לכוחות משטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Thank you officer Sasha for keeping us safe! ;))) Beacon! NYC! Are you ready???!!! 19:30!

Posted by Idan Raichel on Sunday, April 12, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully