וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דניס קווייד בהתקף זעם על סט הצילומים

14.4.2015 / 19:19

"אני משחק כאן, והזין הזה משוטט אל תוך הסט שלי!" צפו בכוכב "היום שאחרי מחר" ועשרות סרטים אחרים שואג על עובד אומלל על סט סרטו החדש, לא ברור איזה, שנכנס לשם בזמן הלא נכון

מזמן כבר לא הייתה לנו איזו תקרית זעם הוליוודית עסיסית. מאז 2009, אם לדייק, שאז כילה כריסטיאן בייל את כעסו על צלם הסרט "שליחות קטלנית: התעוררות" במהלך הצילומים, כי נכנס לסט בזמן לא מתאים. זה בדיוק מה שקורה כאן, אלא שלנעלי בייל נכנס דניס קווייד, המוכר מעשרות סרטים הוליוודיים (בהם "ג'יי איי ג'ו כוח המחץ", "בחברה טובה", "היום שאחרי מחר" ו"יום במלכודת").

במהלך צילומים, לא ברור לאיזה סרט, קווייד יצא מדעתו בגלל מישהו שנכנס לו לסט בזמן הצילומים. "מה לעזאזל 'תמשיך'?" שאג קווייד, מן הסתם כחלק מחילופי דברים שהחלו מעט לפני כן. "אני משחק כאן, והזין הזה" - קווייד מצביע על מישהו מחוץ לפריים - "משוטט אל תוך הסט שלי! אני אפילו לא יכול להגיד את השורה שלי עד ש'דופי הזין' יסיים ללחוש לך באוזן ואז אתה בכלל לא צופה יותר!"

בשלב הזה הבמאי, כנראה, שנמצא מחוץ לפריים, מנסה להרגיע אותו, אבל קווייד רק מתעצבן עוד יותר: "אל תגיד לי פאקינג דניס! אני עושה את העבודה שלי כאן! אני מקצוען! זה הסט הכי לא מקצועי שאי פעם הייתי בו! זה בולשיט!". את רצף הצעקות, שחלקו כלל לא מצולם כדי שהמצלם לא ייחשף, חותם קווייד ביציאה מהמקום תוך הפטרת "תמצוץ לי".

צפו למעלה בקטע המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully