וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'ייז דימיטרי וגאס, לייק מייק ואומט אוזקאן מגיעים לישראל

15.4.2015 / 11:08

עונת הפסטיבלים וההופעות של קיץ 2015 ממשיכה להסתמן כאחת המרגשות, ועכשיו מצטרפים לחגיגה צמד האחים האלקטרוני דימיטרי וגאס ולייק מייק, וכן המפיק והדי ג'יי הטורקי-הולנדי אומט אוזקאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחים טיביוס ב-Tomorrowworld/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסף על הופעות "רוק בפארק" מסתמן עוד פסטיבל מוזיקלי חם לקיץ הישראלי, והפעם חובבי ה-EDM שבקהל יוכלו להתמלא נחת.

האחים הבלגיים-יוונים דימיטרי ומייקל טיביוס, הידועים בכינויים דימיטרי וגאס ולייק מייק, רשמו ברזומה שלהם שיתופי פעולה עם ליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז, וכן שיתופי פעולה ומופעים משותפים עם הדי ג'יי-קונדיטור סטיב איוקי. מאז 2010 הם מופיעים על הבמות הראשיות ומפיקים את ההמנון השנתי לפסטיבל ה-Tomorrowworld האלקטרוני אמריקאי ועורכים את המוזיקה לסרטוני האפטר של הפסטיבל.

דימיטרי וגאס ולייק מייק הם גם בעלי חברת ההקלטות "Smash The House" ואחראים בשנים האחרונות ללהיטים כמו: Mamooth, Wakanda ו-Tremor יחד עם מרטין גריקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאש אפ בלגי יווני/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אותה טיסה יגיע אומט אוזקאן הטורקי-הולנדי. עד לפני כשלוש שנים סגנונו של אומט היה בעיקר טראנס, אולם בשנת 2011 הגיע לפריצה הגדולה שלו עם הטראק "Reboot" שדורג במקום הראשון באתר המדיה העולמי 'ביטפורט' במשך 7 שבועות. בין הלהיטים הגדולים שלו תמצאו את Revolution יחד עם נרבו וריהאב, Raise Your Hands ,Superwave ו- Smash. השנה, טיפס אומט 68 מקומות בדירוג הדיג'יים הפופולאריים בעולם של מגזין מאג ונמצא כיום במקום ה-31.

עוד באותו נושא

אינקובוס, ג'וליאן קזבלנקס, פריימוס יופיעו ב"רוק בפארק"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו להתאמן על השם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרפורמרים יחגגו את שבועות הקרוב בישראל בפסטיבל שיחל כבר מהשעה 17:00 אחר הצהריים, ביום ראשון, 24 במאי, גני התערוכה בתל אביב.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully