וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקווה חדשה: פטי ג'נקינס תביים את "וונדר וומן"

16.4.2015 / 7:00

יומיים בלבד אחרי עזיבתה של מישל מקלרן, מכריזים באולפני וורנר על מי שתחליף אותה על כיסא הבמאית של הסרט בכיכובה של גל גדות. הצילומים צפויים להתחיל כבר בסתיו הקרוב

פטי ג'נקינס. GettyImages
הפעם השידוך יצליח? פטי ג'נקינס/GettyImages

זה היה מהיר אפילו בסטנדרטים של הוליווד. יומיים בלבד לאחר שאולפני וורנר דיווחו על ההחלטה להיפרד מבמאית "וונדר וומן", מישל מקלרן, כבר נחשפה זהות הבמאית החדשה של הסרט בכיכובה של גל גדות. פטי ג'נקינס תהיה מעתה האחראית על החזון של אשת חיל .

ג'נקינס (43) עזבה בעצמה סרט גיבורים גדול לפני שלוש שנים, אותו היתה אמורה לביים. אז היה מדובר ב"ת'ור: העולם האפל", אותו ביים בסופו של דבר אלן טיילור. ג'נקינס ביימה וכתבה את התסריט ל"מונסטר" שהעניק לשרליז ת'רון את פרס האוסקר. כמו כן ביימה מספר פרקים של "הפמליה", "דה קילינג" ו"משפחה בהפרעה".

גל גדות. נועם מושקוביץ
עכשיו צריך להתחיל ללהק/נועם מושקוביץ

במסגרת ההחלטה הזו שומרים באולפני וורנר על החזון ולפיו סרט גיבורת העל הגדול הראשון של האולפנים ינוהל על ידי אישה. במקביל למינוי של ג'נקינס ממשיכים גם המתחרים הגדולים ממארוול לנסות ולהנחית שם של במאית גדולה לקראת סרטיהם הבאים. דיווחים שונים ביממה האחרונה מצביעים על מו"מ עם אנג'לינה ג'ולי לגבי האפשרות שתביים את "קפטן מארוול".

כזכור, ביום שלישי האחרון, דווח כי מישל מקלרן (במאית "משחקי הכס" ו"שובר שורות") ואולפני וורנר החליטו להיפרד על רקע חילוקי דעות יצירתיים. אותן סיבות בדיוק, אגב, הובילו גם לעזיבתה של ג'נקינס את מארוול לפני מספר שנים. כעת יהיה עליה להיכנס לעניינים במהירות מאחר וצילומי "וונדר וומן" מתוכננים להיפתח כבר בסתיו הקרוב. בראש ובראשונה בנוגע לתסריט, שטיוטות רבות שלו נדחו עד כה, וכן בנוגע לליהוקים לסרט, שכוללים עד כה רק שחקן אחד נוסף מלבד גדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully