וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוספופ 02: האם בריטני ספירס תספק את להיט קיץ 2015?

17.4.2015 / 7:03

בריטני? הבלאק אייד פיז יחד עם דיוויד גטה? כמדי שנה השמש המפציעה של אפריל מוציאה את הטוענים לכתר להיט הקיץ - איזה שיר יהיה ה"גט לאקי" החדש? וגם: מדונה לא מצליחה לעמוד בקצב הזמן. טור המוזיקה של נוי אלוש

מה יהיה להיט הקיץ

אפריל הוא בדרך כלל החודש בשנה שבו מתחילים להתקבע ה'מועמדים' ללהיטי הקיץ, והזמן בו חברות התקליטים משחררות את התותחים הכבדים האופציונליים לכיבוש העונה החמה. השנה, למרות הבטחות נאות פה ושם (ומיד אפרט) עדיין קשה למצוא מנצחים מובהקים. אני מסרב להצטרף למתלהבים מהביץ' והמאני הבינוני של ריהאנה או מהוויראליות המזויפת של קארלי ריי ג'ספן, שחולקת אותו מנהל עם ג'סטין ביבר ונעזרת בקומבינות, ובטח בניגוד לשנתיים האחרונות שסיפקו להיטי בום משמיעה ראשונה ("Summer" של קלווין האריס לפני שנה, "Get Lucky" לפני שנתיים).

האם יש לנו סיבה טובה לדאוג? לא ממש. הרי מי חשב שמארק רונסון יביא את אחד מלהיטי הקיץ הכי גדולים של העשור האחרון דווקא בסוף דצמבר 2014 ולאורך החורף, שלא לדבר על "Happy" של פארל ווילאמס שיצא בסוף 2013 והתחיל לככב רק אחרי שיצא הקליפ שלו. שני אלה אגב, יחד עם "Get Lucky", גם היו אלה שבישרו על הקאמבק של סאונד הדיסקו, וסביר להניח שחלק מהלהיטים של הקיץ הקרוב יהיו ניסיונות שכפול שלהם.

מה שבטוח הוא שכרגע הפקות היפ הופ וטראפ זה הדיבור החם גם במיינסטרים, אחרי כמה שנים של כיבוש המצעדים על ידי הפקות EDM. בארה"ב למשל לוהטים עכשיו בו זמנית בטופ טן הראפר פלו רידה עם "G.D.F.R" המדבק שלו, הראפר נטול העין פטי וופ עם ההמנון שלו "Trap Queen" וכמובן הראפר וויז קאליפה עם "See You Again". שיר הפרידה שלו מפול ווקר לבית "מהיר ועצבני" רוכב על הצלחת הסרט וכובש בדיוק היום את המקום הראשון באמריקה, מוריד משם את מארק רונסון ומארס אחרי 14 שבועות. בבריטניה אגב עדיין תקועים על הדאנס, ומסרבים להרפות מהלהיט הכה בינוני של ג'ס גליין לבית קלין בנדיט שמככבת שם בראש כבר 3 שבועות עם "Hold My Hand".

מי יהיו הבאים בתור? הימור כמעט בטוח הוא הקאמבק של בריטני ספירס שתארח את הראפרית איגי אזליה ב-"Pretty Girls" שצפוי לצאת בתחילת מאי, וממה שאפשר לשמוע בינתיים בווידאו אינסטגרם הקצר שתיעד את צילומי הקליפ ברחובות אל. איי., הכיוון הוא אורבני. עוד בקנה: המפיק ג'ורגיו מורדור בסינגל משותף עם סיה שיוצא בסופ"ש הנוכחי, והשבוע הסתבר שגם הבלאק אייד פיז, נטולי פרגי בנתיים, חוזרים יחד עם דיוויד גטה ב-"This Is Awesome" בניסיון לשחזר את היסטריית "איי גאט אה פילינג". מצד שני לא צריך להתלהב מדי, אם לשפוט מהביצוע לייב שלהם בקואוצ'לה בסופ"ש האחרון.

לכל אלה אפשר להוסיף גם את "Yoga", החדש והכה מדבק של ג'אנל מונה שמאיים להיות הריקוד והקליפ הוויראלי הבא, את "Get Ugly" של ג'ייסון דרולו שינסה להביא אותה בעוד "Wiggle", במקביל ללהיט הרדיו שלו "Want To Want Me", ואת "Drop That Kitty" של טיי דולה סיין עם צ'ארלי אקס סי אקס וטינאשה. שווה גם לשים לב גם ל-"Shut Up And Dance" של Walk The Moon, אחד הלהיטים הגדלים המדוברים כרגע באמריקה, שנשמע כמו מאש אפ בין שיר של וואן דיירקשן לנאמבר הייר מטאל מהאייטיז. בדרך יש גם סינגלים מבטיחים מאלבומים קיימים כמו "Feeling Myself" של ניקי מינאז' וביונסה ו-"Where Are Ü Now" המוצלח של Jack U (דיפלו וסקרילקס), שאמורים לשדרג את ג'סטין ביבר למושב של המגניבים באוטובוס.

seperator
seperator

מדונה היא ביץ'

אגב ג'סטין ביבר. חוץ מהומור ממש מעפן, שמתי לב לעוד משהו שחזר על עצמו ב'גריל' המוקדם מדי (מישהו בטח שם כסף) שעשו לו בקומדי סנטרל: בדיחות אמנים מזדקנים. לא משנה שסנופ דוג ולודאקריס עדיין לוקחים חלק גדול בתעשיית הבידור האמריקנית (ובקרוב גם בתעשיית המריחואנה החוקית המתפתחת באמריקה, במקרה של סנופ), כמעט כל הצולים הקפידו לזרוק בדיחה כזאת או אחרת על חוסר הרלוונטיות של חלק הנוכחים, לפעמים כשהם מטיחים את זה אחד בשני.

אז כן, לא תמיד כיף להיות אמן פופ מתגבר בעולם הפופ התזזיתי של היום, אבל נכון לעכשיו גם סנופ ולודאקריס הם אלה שצוחקים אחרונים. סנופ, עם אלבום חדש בדרך יחד עם פארל (שרק נראה צעיר), שכבר ניפק שני סינגלים מעולים - "Peaches N Cream" ו-"So Many Pros" הטרי, שגם זוכה לקליפ נאה שכולו מחווה לסרטי הבלאקפלוטיישן של הסבנטיז. לודאקריס מצדו נהנה מההיסטריה המחודשת סביב "מהיר ועצבני" האחרון כחלק מהקאסט, ועם מקום שלישי במצעד האלבומים האמריקני כראפר עם אלבומו החדש, "Ludaversal".

אבל מי שלגמרי יצאה מהמשחק לדעתי זאת מדונה, ואפילו לא היינו צריכים את הסאגה המביכה של הנשיקה עם דרייק השבוע בקואוצ'לה (או את הנפילה בבריטס), בשביל להבין שהקהל הצעיר לא ממש סופר אותה וממש נהנה לכסח את הצורה בטוויטר ל'זקנה הלבנה שעושה פופ של ילדות'. למרות כמה קטעים מוצלחים מאוד, אלבומה האחרון "Rebel Heart" כבר ירד למקום ה-57 בבילבורד, ולא בטוח שהסינגל החדש והלא רע שלה "Ghosttown" (היא שרה עד כדי כך רע שהיה צריך את כל האוטוטיון הזה?) יצליח להציל את המצב. אפילו הופעות אורח חינניות שלה כמו האחרונה אצל ג'ימי פאלון עובדות בעיקר כשהן לוחצות על הבלוטות הנוסטלגיות (הקאבר עם הרוטס להולידיי) ופחות כשהן מנסות להיות מגניבות עכשווית עם דיפלו וניקי מינאז' ב-"Bitch I'm Madonna". אגב, זה גם הולך להיות הסינגל הבא מהאלבום, מי יודע אולי זה יהיה להיט הקיץ הגדול של 2015? אני בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully