וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזאן בר: "אאבד את מאור עיניי בעתיד הקרוב"

21.4.2015 / 16:04

הסטנדאפיסטית היהודייה חשפה בריאיון כי תהפוך עיוורת בעקבות מחלת הגלאוקומה. "אני מנסה להפיק את המירב מהזמן שנותר לי לקרוא", סיפרה

רוזאן בר, נציגת "מפלגת השלום והחירות" בבחירות לנשיאות ארה"ב. John Shearer, AP
המחלה עוברת במשפחה. רוזאן בר/AP, John Shearer

הקומיקאית וכוכבת הטלוויזיה היהודייה רוזאן בר, חושפת כי היא עשויה לאבד את יכולת הראייה בעתיד הקרוב. בריאיון שהעניקה לאתר "דיילי ביסט" סיפרה בר כי היא סובלת ממחלת הגלאוקומה, ושרופאיה העניקו לה פרק זמן קצר עד שתידרדר למצב של עיוורון מוחלט.

"הם לא יכולים לעשות דבר", מספרת בר, "יכולת הראייה שלי הולכת ונסגרת. זה נורא מוזר, אבל יש דברים מוזרים יותר. אני אוהבת מאוד לקרוא וחשבתי לעצמי: 'ובכן, אולי אוכל לשכור מישהו שיקריא אותם עבורי'. בשלב הזה אני פשוט מנסה ליהנות מהזמן שנותר לי לקרוא מילים בעצמי".

בר סיפרה במהלך הריאיון כי היא מטופלת בין היתר באמצעות מריחואנה רפואית שנועדה להקל על הלחץ בעיניה. ביום שני האחרון צייצה הקומיקאית בחשבון הטווטר שלה הצהרה מנוגדת לנאמר בריאיון: "הראייה ההיקפית שלי נפגעה, אבל אני לא עיוורת ולא אהיה גם בעתיד".

רוזאן בר (63) התפרסמה בתחילת שנות ה-80 בזכות מופע הסטנדאפ בכיכובה. ב-1988 זכתה לקומדיית מצבים משלה ברשת ABC בשם "רוזאן" ששודרה עד 1997. בעבר התפרסמה בר בזכות התבטאויותיה כנגד תנועת החרם הפלסטינית BDS, שאותה כינתה "אוסף של שקרים". ב-2009 התבטאה כנגד פעולות צה"ל בעזה במהלך "עופרת יצוקה". אז כינתה את ממשלת ישראל "נאצית" בשל כמות ההרוגים הפלסטינים במבצע.

  • עוד באותו נושא:
  • רוזאן בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully