וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לקאבר שביצע קורט קוביין לביטלס

22.4.2015 / 10:21

במסגרת הנבירה בארכיון של קורט קוביין לטובת הסרט החדש התיעודי עליו, נתקל הבמאי ברט מורגן בחידוש של הרוקר המנוח ל-"And I Love Her" של הביטלס

בדוק-אביב הקרוב יוקרן הסרט "Kurt Cobain: Montage of Heck", מסע חושפני ונוקב בדרך החתחתים שהיו חייו הקצרים והטראגיים של קוביין, מנהיג הלהקה האיקונית נירוונה. בסרט, שביים ברט מורגן ("הילד נשאר בסרט"), מוצגים יומניו האישיים של קוביין, הציורים שצייר, התמונות שצילם, קטעי וידאו ביתי והקלטות בגוף ראשון.

במסגרת הנבירה של מורגן בארכיון של קוביין, שעל פי עדות הבמאי כלל שעות ארוכות של חומרים, הוא נתקל בקטע קצר מתוך חידוש של הרוקר המנוח ל-"And I Love Her" של הביטלס - גרסה מינורית אפילו יותר מהמקור. קוביין אמר פעם שהוא אוהב את הביטלס אבל שונא את פול מקרטני, ואילו השיר הזה נכתב ומבוצע על ידי מקרטני, כך שיש בביצוע הזה הפתעה של ממש. מורגן אמר ל'רולינג סטון' שאף אחד בחייו של קוביין - לא המנהל, לא אשתו ולא חבריו ללהקה - ידעו על הקאבר הזה.

השיר יהווה חלק מפסקול הסרט לצד קטעים נוספים שמעולם לא נשמעו בעבר. בארץ הוא יוקרן לראשונה במסגרת פסטיבל דוק-אביב, שיתקיים בין התאריכים 7 ל-16 במאי בסינמטק תל אביב, ויכלול גם הקרנות פתוחות לקהל הרחב בנמל תל אביב , כיכר "הבימה" וגינת לווינסקי. מלבד קוביין יוקרנו סרטים תיעודיים על אליוט סמית, ג'יימס בראון, קניה ווסט, פארל וויליאמס, מתי כספי, 808, מוזיקה תעשייתית במערב גרמניה, קלארק טרי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully