וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 43: הבובה שמכניסה את הרשת לטראומה

24.4.2015 / 0:00

הזמר מייקל בובלה מביך נשים תמימות באינסטגרם, כתבת ESPN מוכיחה שגם בארה"ב יש "סרטוני שוקולד" והבובה שתעשה לכם סיוטים. חדשות הטראש של השבוע

השף העירום: כשנתקעים עם טבח על אי בודד

ריאליטי ההישרדות "Naked and Afraid" נוהג לספק רגעים טלוויזיונים משונים על בסיס קבוע, לכן קצת קשה להיות בהלם ממה שעומד להתרחש שם בעונה החדשה שעלתה השבוע לשידור. כל אחד מאיתנו, לו היה נזרק עירום ומפוחד בקצהו של אי תאילנדי, מעדיף היה לעבור את החוויה עם שף מוסמך. מי שתערער על הקביעה הזו היא המשתתפת אנג'לס נרדוצי, שצוותה לשף בשם דארין ריי בפרק קרוב של התכנית, ונאלצה להתבונן בו בעוד הוא מכין בהתלהבות קבבים מעכברושים. הם פריכים, מזינים ויש להם טעם של עוף בגריל, אם להסתמך על דבריו של ריי, אבל נרדוצי העדיפה להסתפק בבננות.

כשלא מבקשים רשות: התמונה שסיבכה את מייקל בובלה

מייקל בובלה ואשתו לואיסנה לופילטו נפשו להם במיאמי, כשלפתע זיהו הזדמנות לתמונת אינסטגרם שתהפוך ללהיט, כלומר, כזו שתסבך אותם עם כל האינטרנט. בתמונה נראה בובלה כשברקע בחורה צעירה לבושה במכנסונים, וכאילו חסרה קלאסה בתצלום שכזה, הוסיף לו בובלה גם תגיות המאזכרות שירים שעוסקים בישבנים, את התיוג המעצים #תחתיפה וההאשטג ששום אינסטגרמר שמכבד את עצמו לא ייעז להשתמש בו: #picoftheday. המתקפה לא איחרה להגיע, ובובלה הואשם בביוש של אשה תמימה שבכלל לא ידעה שהיא מצולמת. מנגד היו מי שהגנו על הזמר וטענו כי הוא בסך הכל מפרגן לה. תודה בובלה, אנחנו מסתדרות לא רע בלעדיך.

מייקל בובלה. אינסטגרם, אתר רשמי
הטרול היומי שלכם. מייקל בובלה/אתר רשמי, אינסטגרם

תיקחו חדר: "סקס בוקס" בוטלה

הנה ידיעה שעוזרת להשיב קצת מהאמון באנושות: "סקס בוקס" - התוכנית שאירחה זוגות במשבר וניסתה לעזור להם לפתור אותו באמצעות קיום יחסי מין בחדר אטום, שמוצב במקרה במרכזו של אולפן מלא קהל, ואחר כך לדבר על הבעיות שלהם - יורדת מלוח המשדרים. מפתיע, אבל מסתבר שהפורמט הטיפולי, לכאורה, הזה לא עובד. טוב, לפחות ניסינו. כעת כל שנותר לזוגות שזכו להשתתף במיצג המיותר הזה הוא לחפש אופציה טיפולית שתעזור להם לשכוח את הזוועה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצאים מהקופסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא שוקולד: כתבת הושעתה לאחר שתועדה מקללת עובדת חברת גרירה

מישהי נוספת שהסתבכה עם האינטרנט היא כתבת רשת ESPN בריט מקהנרי, שאף נאלצה לשלם על התקרית בה היתה מעורבת מחיר כבד. מקהנרי נכנסה לוויכוח עם עובדת חברת גרירה, שככל הנראה עמדה לגרור את רכבה של הכתבת. זו החלה לגדף את העובדת האומללה, תוך שהיא לועגת לממדי גופה, השכלתה ומקנחת במשפט הקאלט: "אני בטלוויזיה ואת בגרר מזוין, מותק". לצערה, היא נתפסה בעדשתה של מה שנראה כמו מצלמת אבטחה, והסרטון עשה את דרכו במהירות אל הרשת, כאשר בצמוד אליו גם תגובות זועמות וצייצנים עם קלשונים. ב- ESPN מיהרו לכבות את השריפה בדרך היחידה שהם מכירים, והשעו את מקהנרי מעבודתה.

למה ליבך כמו קרח: סופיה ורגרה והאקס במאבק משפטי על ביציות מוקפאות

סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו הם אולי זוג מושלם, אבל עברה הרומנטי של השחקנית ממשיך לרדוף אותה. לפני שהכירה את מנגניילו ניהלה ורגרה מערכת יחסים עם איש העסקים ניק לואב, קשר שבמסגרתו החליטה לחשוב קדימה ולהקפיא ביציות. משנפרדו השניים, נותרו הביציות המופרות באיזה פריזר, ולואב, הנחוש בדעתו להפוך לאבא, מבקש לממש את האופציה על הילדות המוקפאות, ומאיים לתבוע את ורגרה, שתכננה לדבריו "להשמיד" אותן. ורגרה הכחישה כוונות אלו מכל וכל, אך הבהירה גם שאין בכוונתה לעשות בביציות האלו שום שימוש אחר, כלומר להפוך אותן לילדות, ושמצידה הן יכולות להישאר קפואות לנצח. הידיעה הזו גורמת געגוע לימים בהם המדע היה מתקדם הרבה פחות ואייטמים רכילותיים היו פשוטים הרבה יותר.

סופיה ורגרה על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
ביציות? כשהגיהינום יקפא אולי/GettyImages

משחק ילדים: בובה אחוזת דיבוק מטילה את אימתה ברחבי העולם

ג'יין האריס היא סופרת וחוקרת פעילות על-טבעית, שעלתה לכותרות השבוע הודות לבובה בשם פגי אותה חשפה בעמוד הפייסבוק שלה. פגי, כך טוענת האריס, היא בובה אחוזת דיבוק שעלולה לגרום לנזקים לכל מי שרק רואה תמונות שלה. האריס סיפרה ל"מירור" כי אנשים מרחבי העולם פנו אליה לאחר שראו תמונות או סרטונים של פגי, ולאחר מכן סבלו מבחילות, כאבי ראש או כאבים בחזה. אישה אחת אף טענה כי חטפה התקף לב לאחר שצפתה בסרטון של הבובה הרדופה. סיפורה המופלא של פגי מתועד לפרטי פרטים בקבוצות ועמודי פייסבוק, ויהוו ככל הנראה חלק מספרה הקרוב של האריס. הצפיה על אחריותכם בלבד.

הבובה פגי. פייסבוק, אתר רשמי
אמאל'ה!/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully