וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו גדולים: תינוקות מגיבים לטריילר של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

22.4.2015 / 12:46

סרטון חדש מציג כיצד זאטוטים חמודים במיוחד מתנהגים כשהם נחשפים לראשונה לטיזר המסעיר. המסקנה: הם נראים בדיוק כמונו, רק שאצלם זה עדיין לגיטמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו לא טיפה מוגזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע עבר מאז שצפינו לראשונה בטיזר השני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", ולמרות שמאז עשינו את זה לפחות עוד 8,909,424 פעמים, זה עדיין ממשיך לרגש אותנו ואת העולם כולו מסתבר. 30 מיליון גולשים צפו בו כבר ב-24 השעות הראשונות לאחר עלייתו ונכון לכתיבת שורות אלה עומד המספר על כ-66.5 מיליון. אמנם עדיין לא הטריילר הנצפה מכולם, אבל בהחלט במקום טוב בצמרת. ובאופן טבעי, רגע אחרי שנרגענו קצת משובם של צ'ואי והאן סולו, הגיע הזמן להדביק אחרים בהתרגשות.

סרטון שמסתובב ברשת בימים האחרונים מרכז תגובות נבחרות של תינוקות חמודים מאין כמוהם, בעודם צופים בהצצה לסרט שמחזיר את עולם "מלחמת הכוכבים" לחיינו. באופן שהוא במקביל מדהים וצפוי לחלוטין, מתברר שהם מגיבים בדיוק כמונו: החל מהפה הפתוח, דרך הקפיצות החוזרות והנשנות והקולות המשונים שנפלטים ללא שליטה.

זאת לא הפרודיה הראשונה שמלווה את צאתו של הטיזר החדש. גם מתיו מקונוהיי כיכב באחת כזאת בימים האחרונים, שמשלב קטע מתוך "בין כוכבים", שבו דמותו מתקשרת עם בתו בכדור הארץ. מקונוהיי אולי לא נלהב כמו התינוקות, אבל לא נכחיש שהיו מי מאיתנו שהגיבו כמוהו.

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ייצא לאקרנים ב-17 בדצמבר.

עוד באותו נושא

עוד לא ראיתם כלום: טיזר שני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully