וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף, מטורף העולם: ג'ארד לטו נחשף בתור הג'וקר החדש

26.4.2015 / 7:38

הגרסה החדשה של הג'וקר ב"יחידת המתאבדים" תתבסס על הקומיקס "Batman: The Killing Joke". העלילה מתארת את הג'וקר כקומיקאי כושל שעובר תאונה קשה

ג'ארד לטו הג'וקר. טוויטר, אתר רשמי
חה חה. ג'ארד לטו משועשע מההבעה שלכם עכשיו/אתר רשמי, טוויטר

מלחמת הקומיקס הענקית בין "מארוול" של דיסני ו-"DC Comics" של אולפני וורנר, הולכת ומתעצמת. כל צד חושף בהדרגה את הקלפים החזקים הבאים שלו לשנים הקרובות, ואתמול (שבת) זה היה תורם של הוורנרים להניח את אחד החזקים ביותר שלהם. הג'וקר.

דיוויד אייר, במאי "יחידת המתאבדים", פרסם לפני שבועיים תמונה ראשונה של ג'ארד לטו בתור אויבו המושבע של באטמן. אז הוא היה מוסתר עדיין מאחורי המצלמה, אבל כעת ניתן לקבל את הרושם המלא מהגרסה הפאנקיסטית החדשה של לטו.

הג'וקר של לטו, כך נראה, יסטה משמעותית מקו העלילה שהכרנו בשתי הגרסאות הקודמות שלו בקולנוע (ג'ק ניקולסון והית' לדג'ר). אייר כבר רמז שההשראה לג'וקר החדש מגיעה מהקומיקס "Batman: The Killing Joke" שבו מתואר הג'וקר כקומיקאי כושל שמסתבך בתאונה כימית שמעוותת את גופו וגורמת לו להשתגע.

"יחידת המתאבדים" מגולל את סיפורה של יחידת קומנדו סודית המורכבת כולה מנבלים ופורעי חוק. החבורה נשלחת לבצע משימות קטלניות חשאיות במיוחד בחסות הממשלה, בתמורה להבטחה שאם ישרדו אותן יזכו לחנינה. לצדו של לטו יככבו בסרט גם וויל סמית' (דדשוט), מרגו רובי (הארלי קווין, בת זוגו של הג'וקר), קארה דלווין (מכשפת) וג'ואל קינרמן (ריק פלאג). הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-5 באוגוסט 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully