וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי אמי 2015 לשידורי היום: תיקו בין "צעירים חסרי מנוח" ו"ימי חיינו"

27.4.2015 / 8:35

הפתעה גדולה נרשמה בטקס פרסי האמי לשידורי היום לאחר שנודע ש"צעירים חסרי מנוח" ו"ימי חיינו" חולקות במשותף את פרס אופרת הסבון הטובה ביותר. "היפים והאמיצים" הובילה את סך הזכיות עם עשרה פסלונים

כמיטב המסורת, טקס פרסי האמי לשידורי היום מספק דרמות לא קטנות. הגדולה מכולן היתה הזכייה המשותפת של "צעירים חסרי מנוח" ו"ימי חיינו" בפרס אופרת הסבון הטובה ביותר. זו הזכייה המשותפת הראשונה בקטגוריה הזו מאז שנת 2007 (אז נרשם תיקו בין "צעירים חסרי מנוח" ו"האור המנחה". א.ק). קן קורדיי, המפיק הראשי של "ימי חיינו", הודה לאקדמיה על הזכייה וציין כי זו "חתיכת מתנה עבור יום ההולדת ה-50 של הסדרה" ("ימי חיינו", שהידרדרה לאחרונה לשפל חסר תקדים ברייטינג, תציין 50 שנות שידור בחודש נובמבר הקרוב. א.ק).

הטקס, שנערך לפנות בוקר בלוס אנג'לס, עמד בסימן חלוקה שווה של הפרסים. נציגי "בית חולים ג'נרל" זכו בקטגוריות השחקנים הראשיים (אנתוני גירי עם זכייה שמינית בקטגוריית השחקן הטוב ביותר ומורה ווסט עם זכייה שלישית בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר. עם זאת, בפעמיים הקודמות בהן ווסט זכתה בקטגוריה זו, היא היתה מועמדת מטעם "כשהעולם מסתובב").

בקטגוריית שחקן המשנה הטוב ביותר זכה צ'אד דול מ"בית חולים ג'נרל" ואמיליה היינלי, המגלמת את ויקטוריה ניומן ב"צעירים חסרי מנוח", רשמה לעצמה נצחון שני ברציפות בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר.

seperator

נצחון שני ברציפות נרשם גם בקטגוריית השחקנית הצעירה הטובה ביותר להנטר קינג, המגלמת את סאמר ניומן ב"צעירים חסרי מנוח". פרדי סמית', שגילם עד לאחרונה את סוני קיריאקיס ב"ימי חיינו" זכה בפרס השחקן הצעיר הטוב ביותר. למרות שיצאה בידיים ריקות בקטגוריות המשחק, "היפים והאמיצים" גרפה את פרסי הבימוי והתסריט ובסך הכל, בתוספת הקטגוריות הטכניות, הובילה את סך הזכיות עם עשרה פסלונים.

זוכים נוספים: בטי וויט זכתה בפרס מפעל חיים, תוכנית האירוח הבידורית הטובה ביותר היא תוכניתה של אלן דג'נרס. תוכנית הבוקר הטובה ביותר היא "CBS Sunday Morning" של רשת CBS, אופרת הסבון המקוונת "The Bay" זכתה בקטגוריה "גישות חדשות" (מאפשרת לסדרות ששידרו פחות מ-35 פרקים במהלך השנה הקלנדרית להתמודד גם בטקס. א.ק) והשעשועון הטוב ביותר הוא "ג'פרדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully