וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את ג'ואן ריברס: המחווה המרגשת בטקס פרסי האמי לשידורי היום

27.4.2015 / 9:29

קטע "לזכרם" המסורתי שנערך מדי שנה בטקס, הוקדש השנה לקומיקאית המנוחה שהלכה לעולמה בשנה שעברה. בתה מליסה סיפרה: "אמי חייבת הרבה תודה לתוכניות הבוקר"

ג'ואן ריברס חותמת על ספרה יומנה של דיווה משוגעת, ניו ג'רזי, 1 יולי 2014. Michael Loccisano, GettyImages
הכל התחיל באמי. ג'ואן ריברס/GettyImages, Michael Loccisano

טקס פרסי האמי לשידורי הבוקר הוא האח החורג והמוזר במשפחת הפרסים ההוליוודיים. על אף שבשעות הללו צופים בטלוויזיה מיליוני אמריקאים, נחשבות הסדרות והתוכניות המשודרות בהן לפחות איכותיות. זו הסיבה שבגללה הטקס עצמו נערך בתקופת הביניים שבין טקסי החורף לטקסי הקיץ הנוצצים. הטקס נחשב מסורתית למפתיע הרבה יותר מהטקסים הגדולים של התעשייה וכך גם היה השנה, אבל גם אם כל אלה לא מדברים אליכם, המחווה שהוקדשה לזכרה של ג'ואן ריברס בהחלט יוצאת דופן.

ריברס קיבלה ב-1990 את פרס האמי הראשון והיחיד בו זכתה במהלך הקריירה הארוכה שלה על מרקע הטלוויזיה. הפרס קיבל משמעות גדולה אף יותר משום שהגיע בתקופה קשה מבחינתה של ריברס: ביטול תוכנית הלייט נייט שלה ופטירתו של בעלה. בטקס שנערך לפנות בוקר (שני) הוקרן מחדש נאום הזכייה המרגש של ריברס באותה שנה, כשסיפרה על השנים הקשות שבהן התקשתה לשרוד כלכלית. הזכייה הזו הובילה לשינוי דרמטי בקריירה של ריברס, שהפכה בשנים שלאחריהו לאחת הנשים המצליחות בתעשייה.

מיד עם סיום הקרנת הסרטון עלתה מליסה ריברס לבמה לקול תשואות רמות וסטנדינג אוביישן מהקהל, כשהיא מתקשה לעצור את הדמעות. "הקטע הזה קרה לפני 25 שנה אחרי מכות קשות שספגה אמי, הן מקצועית והן אישית. עבור אנשים רבים אובדן של בעל ומקור פרנסה היו עלולים להיות יותר מדי, אבל לא עבור אמי. היא המשיכה להילחם וקהילת תוכניות הבוקר הצילה אותה. תוכנית הטוק שואו שלה שודרה במשך חמש שנים והעניקה לה את האמי היחיד בו זכתה. לאחריה הגיעה 24 שנים נהדרות שאותן זכיתי לחלוק איתה כמפיקה, מגישה ובעיקר כבתה".

ג'ואן ריברס הלכה לעולמה בשנה שעברה בגיל 81, לאחר שהפסיקה לנשום במהלך ניתוח שעברה לטיפול במיתרי הקול. ריברס נכנסה לתרדמת בעקבות הניתוח ולאחר מספר ימים מתה בבית החולים "הר סיני" בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully