וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הוא יהיה זומבי? צופי 'האנטומיה של גריי' דורשים את החזרת הדמות שמתה

27.4.2015 / 12:21

זהירות: ספוילרים: אחרי שדמות מרכזית בסדרה "האנטומיה של גריי" מצאה את מותה בפרק האחרון, מעל ל-10,000 איש כבר חתמו על עצומה הקוראת לשנות את רוע הגזירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי הוא יהיה רוח רפאים חביבה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לא ראיתם את הפרק האחרון של "האנטומייה של גריי"? הכתבה הזו לא בשבילכם, כי היא מלאה בספויילרים.

ראיתם? אז גם אתם בטח מתקשים להתמודד עם העובדה שד"ר דרק שפרד (מק'דרימי) מצא את מותו. אתם לא לבד באבלכם. עבור חלק מצופים בארה"ב זו הייתה בשורה קשה מנשוא, ולכן הם החליטו לעשות מעשה ולהחתים עצומה הקוראת ליוצרת הסדרה שונדה ריימס להחזיר אותו לחיים. יותר מ-12,500 איש כבר חתמו על העצומה הזו, בה נכתב כי "זה כמו להרוג את נשיא 'האנטומייה של גריי'. את חייבת להחזיר את דרק! עכשיו! מיד!".

האדם שעומד מאחורי העצומה אפילו החליט לנדב רעיונות כיצד ניתן להחזיר לחיים את הרופא, שמת לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים, קיבל טיפול רפואי שגוי, הגיע למצב של מוות מוחי ואז נותק ממכונות ההחייאה. "תעשי שהפרק שבו הוא מת היה חלום, או הזיה", מציע כותב העצומה. "אסור לך לשחק ככה עם החיים שלנו והרגשות שלנו, שונדה. לא! זה לא בסדר! איך את ישנה בלילה?!?" הוא מזדעק.

צר לנו לאכזב את האלפים שחתמו על העצומה, אבל הוא לא יחזור. השחקן שמגלם אותו, פטריק דמפסי, אמר לרשת EWשהוא מבין את הצער של המעריצים. "אני חושב שבכל פעם שחבר צוות מקורי עוזב, נוצר חלל שלעולם לא יתמלא. ד"ר שפרד הוא דמות אהובה. אנשים לא רוצים לאבד אותו. הוא היה בחייהם יותר מ-10 שנים, אבל הסדרה תמשיך ותתפתח".

seperator

הפרק ישודר הערב (שני) בשעה 21:15 ב-yes Drama וב-VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully