וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות מזרח תיכון: "הומלנד" עוברת רשמית לברלין

27.4.2015 / 22:02

אחרי ארבע עונות שבהן התמקדה עלילת הסדרה בנעשה במזרח התיכון, יעבור הפוקוס לגרמניה, שם תנסה קארי להתחיל את חייה החדשים מחוץ לשורות ה-CIA

הומלנד. הומלנד 4, החל מה-6/10  ימי שני ב- 06:00 וב- 23:00
שני הפרקים הראשונים ברצף, במקביל לשידור בארה"ב, בערוץ Oh וב yes VOD-,
קופץ איתי למילקי בצהריים?/הומלנד 4, החל מה-6/10 ימי שני ב- 06:00 וב- 23:00 שני הפרקים הראשונים ברצף, במקביל לשידור בארה"ב, בערוץ Oh וב yes VOD-

זה היה באוויר כבר מהעונה הקודמת ועכשיו הפך לעובדה מוגמרת: "הומלנד", סדרת הריגול המצליחה של רשת שואוטיים, משנה אווירה ועוזבת את המזרח התיכון. על אף שחלק קטן מהעונה השנייה של הסדרה צולם בחיפה ובביירות, מרבית העונות עד כה צולמו בסטים שנבנו בצפון קרוליינה. בנוסף צולמה הסדרה גם בפורטו ריקו, ונצואלה וקייפ טאון, שנועדו לדמות את הערים במזרח התיכון בהן פעלו קארי, ברודי וסוכני ה-CIA.

בהודעה רשמית לעיתונות דיווחה הערב (שני) רשת שואטיים כי לראשונה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית, תעבור ההפקה כולה לגרמניה בעונה הקרובה. הצילומים יתרחשו באולפני "באבלסברג" בברלין. עלילת העונה הקרובה תתרחש שנתיים אחרי התקופה הכושלת של קארי כמנהלת השלוחה של ה-CIA באיסלמבאד, פקיסטן. רדופת רגשות אשמה אחרי השנים הרבות בחזית המלחמה בטרור, מוצאת את עצמה הסוכנת המעורערת בגלות מרצון בברלין, כשהיא נוטשת את ה-CIA לטובת עבודות אבטחה פרטיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה יהיה עם סול/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלק מההחלטה לנטוש את המזרח התיכון נבעה גם מהמתיחויות שיצרה הסדרה עם המדינות הרגישות באזור. בעונה שעברה התלוננו גורמים רשמיים בפקיסטן כי יוהנסבורג שנבחרה לגלם את איסלמבאד כלל אינה דומה לה, וגרסו כי בהשפעת הסדרה זכתה העיר הירוקה עם הנוף ההררי לדימוי של שדה קרב מהגיהנום. גם ישראל לא רוותה נחת מעלילת העונה שעברה, בעיקר מקו העלילה שבו הצדיק אחד הטרוריסטים את מעשיו בכך שהשווה אותם לרצח 91 חיילים בריטיים על ידי לוחמי המחתרות היהודיות, בהשתתפותו של מנחם בגין. זה המקום להזכיר ש"הומלנד" התחילה את דרכה בתור הגרסה האמריקאית ל"חטופים" הישראלית.

העונה החמישית של "הומלנד" תעלה לשידור במהלך אוקטובר הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • הומלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully