וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם התאבון בא הרעב: הסרט שיחשוף את האמת מאחורי "צער גידול בנות"

28.4.2015 / 12:52

ערוץ הטלוויזיה האמריקאי Lifetime הכריז על סרט טלוויזיה שיגלה את כל האמת על "צער גידול בנות", רגע לפני שהסיטקום האהוב יחזור בפרקים חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמת, וכל האמת!/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהוכרזה עונה חדשה ל"צער גידול בנות", מתברר שערוץ Lifetime מתכנן לצלם סרט שישפוך אור על כל מה שרציתם לדעת על הטאנרים ולא ידעתם לשאול.

"Unauthorized Full House" יחקור את הזינוק לתהילה של מרי קייט ואשלי אולסן (שגילמו את התינוקת מישל), ג'ון סטאמוס (הדוד ג'סי), דייב קולייר (הדוד ג'ואי), ובוב סאגט (שגילם את אבי המשפחה, האלמן דני טאנר). הסרט יתאר את הקשר המיוחד שנוצר בין חברי הקאסט השונים בזמן שהסדרה הפכה לאחד הסיטקומים המצליחים של כל הזמנים ויחשוף גם את הלחץ שנבנה אצלם כשנאלצו לאזן בין חיי המשפחה האידילים שמתוארים בתוכנית והחיים האמיתיים שלהם, המורכבים הרבה יותר.

סרט טלוויזיה מאותו הסוג שהוקדש בשנה שעברה ל"צלצול הגואל" אמנם לא זכה לרייטינג גבוה אך עורר באזז וב-Lifetime צופים שהסרט על אחת המשפחות הכי אהובות באמריקה יגרור תגובות דומות. לסרט אין עדיין מועד שידור.

שגעת "צער גידול בנות" כוללת כאמור גם עונה חדשה של 13 פרקים שיהיו זמינים להורדה באתר "נטפליקס" ויתמקדו באחיות דיג''י וסטפני טאנר שהופכות לאמהות בעצמן. "צער גידול בנות" שודרה במשך שמונה עונות בין השנים 1988-1995 והתמקדה בדני טאנר, אלמן טרי שנותר לטפל לבדו בשלוש בנותיו הצעירות, לאחר שאשתו נהרגה בתאונת דרכים. חברו הטוב, ג'ואי גלדסטון וגיסו ג'סי קטסופוליס, עברו לגור עמו כדי לנסות ולעזור לו להשתלט על המשימה המורכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully