וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבת מקצוע: סולן הסמאשינג פאמפקינס, בילי קורגן, עובר לעסקי ההיאבקות

28.4.2015 / 15:40

הרוקר האגדי מפרק פעם נוספת את הלהקה ונכנס לתחום שכבר טבל בו את בהונותיו בעבר - היאבקות מקצועית. הוא לא יהיה חלק מהזירה אלא ישמש על תקן כותב

בילי קורגן  מלהקת הסמשינג פאמפקינז. Juan Naharro Gimenez, GettyImages
נכנס לזירה, אבל בזהירות. בילי קורגן/GettyImages, Juan Naharro Gimenez

בילי קורגן מוכר ב-25 השנים האחרונות כסולן להקת הסמאשינג פאמפקינס, אבל עולם ההיאבקות לא זר לו - מלבד ניסיונותיו לבייש את נעוריה של להקתו, הוא גם משמש כמנהל קריאייטיב של ליגת היאבקות בשיקגו עירו ואף היה אחד ממקימי ליגת היאבקות בה.

עכשיו הוא הופך את עיסוק הצד למשרה מלאה ודוחק לשוליים את המוזיקה. קורגן מונה לכותב דמויות וקווי עלילה במסגרת תוכנית ההיאבקות "Impact Wrestling".

בהצהרה שמסר קורגן לעיתונות הוא כתב, "לומר שלכבוד הוא לי על כך שניתנה לי האפשרות להיות חלק מ-TNA, ארגון היאבקות מהשורה הראשונה בעולם, יהיה לשון המעטה וחלום שהתגשם. מה שנפלא הוא שארגון TNA כולו עומד בתמיכה מלאה עם הסמאשינג פאמפקינס. בתמורה אני מחויב לחלוטין להשתמש בשלושים שנות הניסיון שלי בבידור, לצד התשוקה הגדולה שלי כלפי היאבקות מקצועית, על מנת לקחת את האתגר המרגש הזה של לתרום מבחינה יצירתית לתוכנית ההיאבקות, למצוא ולפתח כשרונות חדשים, ולעבוד עין בעין מול המובחרים שבמובחרים".

הליהוק הזה של קורגן מגיע כחודש אחרי שהסולן והיוצר המרכזי של הפאמפקינס אמר כי עתיד הלהקה נראה מעט עגמומי. זה עולה בקנה אחד עם התבטאויות קודמות שלו במהלך קידום אלבומה האחרון של הפאמפקינס ב-2014, בין היתר שנמאס לו מרוקנ'רול ושהמיתולוגיה של הניינטיז כבר לא רלוונטית כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully