וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דיוויד שווימר מתנגד לאיחוד של "חברים"?

28.4.2015 / 18:15

"למען השם אנשים, תשחררו", אמרה קורטני קוקס בריאיון שהעניקה לאתר Yahoo תוך שהיא מתייחסת לאיחוד אפשרי של "חברים". קוקס אף רמזה כי שווימר הוא זה שמכשיל את האיחוד

חובבי הסדרה "חברים" ייאלצו להמתין, כנראה לנצח, לאיחוד של הסדרה. קורטני קוקס, לעד מוניקה גלר, התייחסה לאיחוד אפשרי בריאיון שהעניקה לאתר Yahoo. "למען השם אנשים, תשחררו. אנחנו לא נעשה את זה. זה לא יקרה", אמרה קוקס. קוקס אף חשפה שמאז שהסדרה הסתיימה בשנת 2004, כל ששת הכוכבים לא היו ביחד באותו החדר.

"תמיד יש אדם אחד שמכשיל את האיחוד", סיפרה קוקס ורמזה כי מדובר בדיוויד שווימר, שגילם את אחיה רוס גלר. "לא אגיד את שמו אבל ייתכן שזה לא שווימר".

שמועות על איחוד של הקומדיה המצליחה מלוות את עולם התרבות לאורך שנים. באפריל 2013 דיווח אתר StarMedia כי רשת NBC אישרה את חזרת הסדרה אולם לדיווח זה לא נלוו אישורים רשמיים ובסופו של דבר האיחוד לא התרחש. בנובמבר 2012 נטען על ידי גורמים שונים שכוכבי הסדרה יתאחדו לפרק חגיגי בחג ההודיה של 2014. איחוד, שכאמור, לא התרחש. באוגוסט שעבר, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס וליסה קודרו הצטרפו אל ג'ימי קימל שנכנס לנעלי רוס, ויצרו איחוד קצר על פי תסריט (מטופש) שכתב קימל.

האיחוד הפיקטיבי אצל קימל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully