וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית אורחת ב"משפחת קוסבי": "ביל קוסבי אנס אותי"

2.5.2015 / 9:09

לילי ברנרד, שהופיעה בעונה השמינית של "משפחת קוסבי", הגישה תלונה במשטרת אטלנטיק סיטי נגד הקומיקאי הוותיק. בניו ג'רזי לא חלה התיישנות לגבי עבירת אונס כך שקוסבי עלול לעמוד למשפט

ביל קוסבי. AP
אנס שחקנית אורחת? קוסבי/AP

ביל קוסבי ממשיך להסתבך. במסיבת עיתונאים שנערכה ביום חמישי, התלוננו שתי נשים נוספות כי הקומיקאי הוותיק תקף אותן מינית. זהות אחת הנשים מעניינת במיוחד: מדובר בשחקנית לילי ברנרד, שהשתתפה בעונה השמינית של "משפחת קוסבי" וגילמה אישה בהיריון.

לדברי ברנרד, "הוא שיבח אותי... האמנתי לו. ככלות הכל, הוא היה ביל קוסבי. אחרי שהוא זכה באמוני ובהערצתי, הוא סימם ואנס אותי". הפעם האחרונה בה השניים יצרו קשר, לפי עדותה של ברנרד, היתה בשנת 1992 לאחר שקוסבי אמר לה שהיא מתה עבורו. "את שומעת אותי? את לא קיימת יותר. אני לא רוצה לראות את הפנים שלך שוב". ברנרד סיפרה לחבריה, למשפחתה ולכומר שלה על אודות התקיפה שעברה. לדבריה, היא נחשפת בגלוי כעת על מנת להוות דוגמה לבתה בת ה-6. ברנרד התלוננה על התקיפה במשטרת אטלנטיק סיטי ומאחר ובניו ג'רזי לא חלה התיישנות על עבירת אונס, קוסבי עלול לעמוד למשפט אם יימצאו ראיות מספקות.

מתלוננת נוספת נחשפה, כאמור, באותה מסיבת עיתונאים. הסופרת סמי מייס טענה כי קוסבי סימם ואנס אותה במסגרת ריאיון שערכה איתו. מייס סיפרה כי לאחר שהשניים הגיעו לחדרו של קוסבי, הוא הכין לה משקה ולאחר מכן, איבדה את הכרתה והתעוררה כשבגדיה מסודרים ברישול על גופה.

קוסבי בן ה-77 הואשם על ידי למעלה מ-30 נשים כי תקף אותן מינית בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תלונותיהן של הנשים העיבו על סיבוב הופעות הסטנד-אפ של קוסבי שמסתיים הלילה (שבת) באטלנטה. מחוץ להופעתו של קוסבי באטלנטה צפויה להיערך הפגנה בהשתתפות עשרות נשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully