וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לסינגל נוסף מתוך האלבום החדש של היהודים

4.5.2015 / 6:30

השיר "מישהו" נכתב כמתנת חתונה אבל התפתח לבסוף לכיוון יותר ציני. תום פטרובר ואורית שחף, בין הזוגות הותיקים והלוהטים של המוזיקה הישראלית, חוזרים עם שיר חדש

תמונה: טל שחר
היהודים.
אם הייתה להם נוסחה הם היו מוכרים

חברי היהודים משחררים היום (שני) את הסינגל "מישהו" מתוך אלבומם החדש. השיר "מישהו", שנולד במהלך ג'אם בחדר החזרות, נכתב על ידי סולני הלהקה תום פטרובר ואורית "טיטי" שחף והולחן על ידי שחף וחבר הלהקה הגיטריסט עומרי אגמון.

"השיר הזה נולד ממש תוך כדי חזרה עם כולם" מספר פטרובר. "הוא התחיל כג'אם ולאט לאט התפתח לשיר. אין הרבה כאלה. בדיסק הזה יש משהו כמו שלושה שירים. את כל השאר הבאנו מהבית מה שנקרא. אבל זה קורה לא מעט בחדר חזרות שאנחנו פשוט מנגנים ודברים קורים".

במה עוסק השיר?
שחף: "מישהו" התחיל בתור שיר לעומרי ומיכל, הגיטריסט שלנו, שבדיוק התחתנו. רצינו לכתוב להם שיר ולבצע את זה בחתונה אבל זה לא קרה. והטקסט כבר המשיך משם לכיוונים אחרים".

פטרובר: "אני חושב שיש בו משהו מאוד ציני. יש בו חיפוש אחרי הדבר הזה שאף פעם לא קורה. כשאנחנו רוצים בנזוג אז השאלה היא לפעמים למה, ובשיר הזה יש הרבה סיבות למה". "אני מוצא בו משהו ציני", ממשיך פטרובר, "היא אומרת "מישהו לחנוק". בעיניי זה ציניות. לפעמים אתה רוצה גם מישהו לכעוס עליו".

סוד הזוגיות שלכם הוא שצריך גם לכעוס לפעמים? לקבל גם את הצדדים הרעים?
"כן. כן זה קורה". אומרת שחף ופטרובר מגחך "אבל אנחנו לא כל כך כועסים אחד על השניה".
"זו שאלה ששואלים אותנו הרבה" ממשיכה שחף, "אין נוסחה".

פטרובר: "אם היינו יודעים, היינו מוכרים. אנחנו מחפשים אחד את השני, אוהבים אחד את השני ומעבר לזה אין. אנחנו לא מסבירים את הזוגיות שלנו אחד לשני. אנחנו פשוט חיים אותה".

"מישהו" הוא הסינגל הרביעי מתוך אלבום האולפן החמישי של "היהודים" שעתיד לצאת בקרוב. פטרובר אומר לוואלה תרבות שההתלבטות כרגע בנוגע לשם האלבום היא בין שתי אופציות. "מותר לנו להתלבט לא?" אומר פטרובר ומוסיף "עד הרגע האחרון. אנחנו תמיד ככה, תמיד". כאמור לפני "מישהו" שיחררו היהודים 3 סינגלים נוספים מתוך האלבום: "זוג יונים, "עד שיירד" ו"עברה שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully