וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה רשימת הסרטים בפסטיבל קולנוע דרום 2015

4.5.2015 / 13:42

פסטיבל קולנוע דרום שייפתח ב-7 ביוני בסינמטק בשדרות יציג סרטי סטודנטים לצד הקרנות בכורה ישראליות לסרטים עלילתיים שהוקרנו בחו"ל. הסרט התיעודי "פה ולא שם" יפתח את הפסטיבל

הקפות. רן מנדלסון,
יסגור את הפסטיבל. "הקפות"/רן מנדלסון

"פה ולא שם", סרטה הדוקומנטרי של דנאי אילון יפתח את פסטיבל קולנוע דרום ה-14 בשדרות, כך הודיעו היום (שני) מנהלי הפסטיבל. לצד "פה ולא שם" יוקרנו בטרום בכורה "היורד למעלה" בבימויו של אלעד קידן, ו"אורח בעונה מתה", סרטו הראשון של הבמאי משה מזרחי שלא הוקרן מעולם בישראל ויוקרן במסגרת מחווה מיוחדת לבמאי. "הקפות" בכיכובם של ליאור אשכנזי ואסי לוי ינעל את הפסטיבל.

בתוכנית הבינלאומית של הפסטיבל יתארחו סרגיי לוזניצה, קארים היינוז, עלי קארמייב סנדרה קוגוט ופיה מאראיס, שסרטיהם הוצגו וזכו בפסטיבלי הקולנוע של קאן, ונציה וברלין.

הגר סעד שלום, מנהלת פסטיבל קולנוע דרום, מסרה: "פסטיבל דרום ממשיך זו השנה ה-14 את הקו של קולנוע מעז, חתרני ופורץ דרך בכל תכניו, הן בסרטים העלילתיים והן בסרטים הדוקומנטריים. אנו גאים לארח בפסטיבל יוצרים חדשים שזהו סרטם הראשון, ולתת להם הזדמנות לחשוף את סרטם. בשנה שעברה הוצגו במסגרת הפסטיבל 'גט', 'אפס ביחסי אנוש' ו'בן זקן' שהוצגו בטרום בכורה אצלנו, והיו לסרטים המדוברים של השנה, ואני מאמינה שגם השנה, הסרטים שיוקרנו אצלנו, יקצרו הצלחה".

פסטיבל קולנוע דרום ה-14, המופק ביוזמת בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר, יתקיים בין התאריכים 7-11 ביוני במתחם סינמטק שדרות, והוא פתוח ללא תשלום לציבור הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully