וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ניפר אניסטון תככב ב"אימהות רעות"

5.5.2015 / 7:00

ביצוע מושלם לבלדה הדביקה מהניינטיז בתוכנית הלילה, תמונה ראשונה מתוך "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", שלל חדשות "מלחמת הכוכבים" והאמא המושלמת בעולם. לייב בלוגינג תרבותי

15:32 - טיילור סוויפט נותנת בראש בטוקיו

מלכת הגלקסיה כולה, המוכרת יותר בשמה טיילור סוויפט, פתחה הלילה את סיבוב ההופעות הגדול שלה בטוקיו. בין שלל ההפתעות שחיכו למעריצים, היה גם הביצוע הרוקיסטי הזה ל"We Are Never Getting Back Together". נצטט את אחת המעריצות בטוויטר: "OMG, אנחנו חושבים שנכנסנו להיריון מהביצוע הזה".

14:58 - הקריירה של שוורצנגר ב-6 דקות

תוכנית הלילה המצליחה של ג'יימס קורדן אירחה את ארנולד שוורצנגר, שכיכב לצדו של המנחה בסרטון הקורע הבא. השניים הצליחו לדחוס את הקריירה הקולנועית המלאה של שוורצגר לתוך וידאו בן 6 דקות עם מקסימום רפרנסים תרבותיים.

14:34 - ובינתיים בספינה רחוקה רחוקה

לא רק בכדור הארץ חגגו אתמול את "יום מלחמת הכוכבים", גם בתחנת החלל הבינלאומית לא הסכימו לוותר על הגיקיות המחייבת. חשבון הטוויטר של נאס"א צייץ תמונה של המסך הענק שהוצג בתחנה, כשעליו מוקרן "מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'" לאסטרונאוטים הנרגשים. קצת מבאס שלא בחרו בטרילוגיה המקורית, אבל בכל זאת שיהיה חג שמח.


11:55 - סיה תעשה לכם דז'ה וו

אלבום הקאמבק של ג'ורג'יו מורודר בן ה-74, אבי האיטלו-דיסקו ואחד האנשים החשובים בתולדות הדיסקו והדאנס, צפוי להגיע באביב הקרוב כ-30 שנה אחרי אלבומו הקודם. הוא כולל בו שיתופי פעולה עם קיילי מינוג, בריטני ספירס, צ'ארלי XCX וכמובן סיה, המשתפת איתו פעולה בלהיט המקסים "דז'ה וו", שכעת זוכה לקליפ.

11:42 - בריטני, תחזירי את הגניחות שלי!

האם האנחות הסקסיות של בריטני ספירס ב"Piece of Me" לא באמת שייכות לזמרת? תביעה חדשה כנגד ספירס ואולפני סוני שהגיש אדם בשם קירק רות'רום, קובעת כי הקטעים בהן נשמעות אנחות לאורך השיר נלקחו מתוך דגימות סאונד שביצע באולפן הפרטי שלו. רות'רם טוען שמעולם לא קיבל תמלוגים על השימוש באנחות המוזיקליות שלו, וזאת למרות שזמרים כמו 50 סנט, אמינם וריהאנה, השתמשו בשירותיו ועמדו בתשלום עד הסנט האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגנחת ולא שילמת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:35 - ג'ימי פאלון ובלר אוהבים ברכות

לצד ההופעה של בלר בתוכניתו של ג'ימי פאלון, הם גם חברו אליו מאחורי הקלעים לביצוע מקסים של "Tender" מהאלבום "13", אחד השירים היפים שלהם מאז ומעולם.

11:13 - ג'ניפר אניסטון מועמדת לככב בהמשך ל"ילדות רעות"!

קומדיית הקאלט של טינה פיי חגגה עשור רק לפני שנה, והנה מגיע הרגע שמישהו מחליט להפוך אותה לסיקוול. בערך. הסרט המקורי היה מבוסס על הספר "Queen Bees and Wannabes" , מדריך לחיי טינאייג'רים בתיכון שנכתב על ידי רוסלינד וויסמן. "Mean Moms" (אימהות רעות) יתבסס על ספר אחר של וויסמן "Queen Bee Moms And Kingpin Dads", כשבמרכזו אם שעוברת מעייר קטנה לפרבר יוקרתי ונאלצת להתמודד עם העולם האכזר של אימהות שמתחרות זו בזו. בשלב זה לא ברור אם אניסטון תגלם את "אם רעה" או את הדמות הראשית שעוברת אל הפרבר. בעוד שלא מדובר בהמשך רשמי ל"ילדות רעות", המוטיבים של הסיפור בהחלט ייראו מוכרים למעריצים. שון אנדרס ("איך להיפטר מהבוס 2" יביים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרת לשחק את הרעה? ג'ניפר אניסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:05 - "פאודה" עוד תשוב

מותחן האקשן שהדביק אותנו לכיסא בחודשים האחרונים, ועל הדרך גם סיפק למגוון פוליטקאים ואושיות רשת לתפוס עליו טרמפ, יחזור בשנה הבאה. איווה עליכ!

10:52 - ראיין גוסלינג סוף סוף אוכל את הדגנים שלו

ראיין מקהנרי, במאי סקוטי בן 27 ומשתמש נלהב ב-Vine, הלך לעולמו ביום ראשון לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן. אחת היצירות המוכרות ביותר של מקהנרי היתה הסרטון "ראיין גוסלינג לא אוכל את הדגנים שלו", שהפך ויראלי לפני שנה. כמחווה למותו העלה גוסלינג Vine משלו שבו הוא סוף סוף נעתר לכף ואוכל את הדגנים.

10:25 - תמונה ראשונה דלפה מתוך "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ייצא בעוד שנה בדיוק, אבל אם השם לא הסגיר את מה שעומד להתרחש בו, התמונה הזאת של טוני סטארק וסטיב רוג'רס לא תשאיר הרבה מקום לספק.

BOOM! RT! #MARVEL #CIVILWAR #CAPTAINAMERICA #IRONMAN #HH #promo #art #artwork #marvelcomics

A photo posted by Umberto Gonzalez (@umbertogonzalez) on

10:12 - האמא המושלמת בעולם

כל כך שמחנו לגלות שלא רק אנחנו מגיבים בצעקות לכל דבר שקשור בטיילור סוויפט. הרקדן רוברט גרין התקשר לאמו כדי לספר לה שנבחר להצטרף לסוויפט במסע ההופעות העולמי שלה "1989", שנפתח בימים אלה. התגובה שלה היא הדבר הכי טוב שראינו היום.

09:21 - ג'ימי פאלון וג'ק בלאק ישאירו אתכם בלי מילים

זוכרים את Extreme, להקת הרוק שהביאה לנו הבלדה הדביקה "More Then Words" בתחילת הניינטיז? עכשיו תשכחו מהם שוב וצפו בשחזור המדויק של הקליפ על ידי ג'ק בלאק וג'ימי פאלון, כולל הבעות פנים שישאירו אתכם על הרצפה.

08:23 - "משפחת סימפסון" מחודשת לשתי עונות נוספות

המשפחה הצהובה המוכרת בעולם תחזור לעונות ה-27 וה-28 שלה בשנתיים הקרובות. רשת FOX שהודיעה על החידוש מקרבת בכך את מארג', בארט, הומר וליסה לשיא כל הזמנים של מספר פרקים לסדרת פריים טיים. "Gunsmoke" מחזיקה בשיא הנוכחי עם 635 פרקים, כשההארכה הנוכחית תביא את הסימפסונים ב-2017 ל-625 פרקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
28 שנים של המסך. משפחת סימפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

07:00 - בובה פאט, קפטן פאזמה ושלל חדשות "מלחמת הכוכבים"

אולפני דיסני ניצלו היטב את אופוריית "May The Forth" כדי לחשוף עוד כמה פרטים מסקרנים על "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" והסרטים שיגיעו אחריו. אחרי שאתמול נחשפו הדמויות של אדם דרייבר (קיילו ראן, הנבל הראשי), לופיטה ניונגו (מאז קנטה) וגוונדולין כריסטי (קפטן פאזמה), מאשרים בדיסני פרט חשוב נוסף. סרט האנתולוגיה שמתוכנן לצאת לאקרנים ב-2018 יעסוק בבובה פאט. שכיר החרב האיקוני מהטרילוגיה המקורית.

Here, in the final Annie Leibovitz portrait from the set of Star Wars: The Force Awakens is Game of Thrones star Gwendoline Christie in all her helmeted glory.

Posted by Vanity Fair on Monday, May 4, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully