וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם להקת בון ג'ובי תופיע באוקטובר בישראל?

5.5.2015 / 13:49

לוואלה תרבות נודע כי פארק הירקון שוריין להופעתה של להקת בון ג'ובי ב-3 באוקטובר אולם אף מפיק עדיין לא הצהיר על הבאת הלהקה. אם המופע ייערך, זה יהיה הביקור הראשון של בון ג'ובי בישראל

לוואלה תרבות נודע כי פארק הירקון שוריין לשם הופעה של להקת בון ג'ובי במוצאי שבת, 3 באוקטובר 2015. נכון לשלב זה, אף מפיק ישראלי לא הצהיר על הבאת הלהקה לארץ. יש לציין כי מגעים להבאת הופעות מחו"ל מתנהלים מול אמנים רבים באופן קבוע אולם לא כל המגעים מבשילים לכדי הופעה. המידע על התאריך המשוער להופעה פורסם לראשונה ע"י אסף נבו בבלוג רמקולים.

בון ג'ובי, אחת הלהקות המצליחות בעולם, קיימת מאז 1983 ויש לה בסיס מעריצים נרחב בישראל. בין להיטיה הגדולים נמנים "Always", "Bed of Roses", "It's My Life", "Livin' On A Prayer" ורבים אחרים.

אלבומה ה-12 והאחרון עד כה של בון ג'ובי יצא ב-2013 ומכר מעל מיליון וחצי עותקים מסביב לעולם. סיבוב ההופעות שלה ב-2010 הוכתר כמצליח ביותר בעולם לאותה שנה על ידי המגזין בילבורד, ובדצמבר 2010 הצהיר סולן הלהקה, ג'ון בון ג'ובי, כי הלהקה תגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות הבא המתוכנן לה, אולם זה לא קרה. כעת מסתמן שזה צפוי להתממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully