וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר שגרירות ארה"ב בישראל על דברי עמיר בניון: "נעצבנו לשמוע את התיאורים הדוחים"

5.5.2015 / 18:57

בשגרירות ארה"ב מגיבים לריאיון שהעניק עמיר בניון לוואלה תרבות ובו השווה את נשיא ארה"ב ברק אובמה לאדולף היטלר וטען כי הוא עוסק בהשמדת עם ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אובמה ובניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נעצבנו לשמוע את התיאורים הדוחים", מסר דובר שגרירות ארה"ב לוואלה תרבות בעקבות הריאיון שהעניק אמש (שני) עמיר בניון. "אנו מגנים כל שפה פרובוקטיבית וגזענית, בין אם היא נגד נשיא ארה"ב ובין אם היא נגד כל אדם אחר, ואנו מאמינים כי רוב הישראלים חושבים כמונו".

תחילת הפרשה בשיר חדש שעוסק בנשיא ארה"ב ברק אובמה שבניון העלה לעמוד הפייסבוק שלו. בשיר מתאר בניון כיצד רכש לעצמו עורב אכזר, לו קרא בשם אובמה, על מנת "שיוכל להזריק לו כמה טיפות של לב". לאחר שנכשל הוא מעיד על עצמו כמי שמייחל למותו של היצור, אותו הוא מכנה "זבל אכזרי". בתמונת הוידאו שליוותה את השיר נראה עורב שחור כשהוא נושא בפיו את ראשו של אובמה

בריאיון אמר בניון, בין היתר, כי אובמה עובד בהשמדת עם ישראל. "אובמה חימש את איראן, הוא תיכף נותן להם את החותמת, איראן רוצה להשמיד אותנו. אני מייחל למותו של היצור הזה שנקרא שונא ישראל, אני מאחל למותו של העורב הזה שנקרא פרעה, שנקרא היטלר, שנקרא סטאלין, כל מיני כאלה. זה לאו דווקא אובמה. אני התכוונתי למותו של אותו יצור שרוצה כל פעם במותנו, כרגע מי שעובד בזה הכי קשה זה אובמה".

בניון טען כי אינו חושש שתיאסר כניסתו לארה"ב בעקבות דבריו. "אוי אוי אוי, עכשיו ציפור נפשי נפטרה בזה הרגע! לא רק שאני לא חושש, אני בעזרת השם מקווה, מתפלל, שלא ירצו לראות את הפרצוף שלי שם. אגב, לא היה לי שום תכנון לנסוע לשם, לארץ הפלסטיק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully