וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 45: הפיתוח שיוציא את משפחת קרדשיאן סופית מחייכם

7.5.2015 / 7:14

תוסף חדש לדפדפן יבטיח לצנזר אתכם מכל אזכור קרדשיאני. וגם: הכלבה של ברברה סטרייסנד עושה בושות והטרנד המצמרר של המסיבות בהוליווד. חדשות הטראש של השבוע

קארד-בלוק: התוסף שמבטיח לחסום את הקרדשיאנז מהאינטרנט שלכם

מי מאיתנו לא פתח פעם דפדפן במטרה לקרוא על המשא ומתן הקואליציוני ומצא עצמו מותקף בעשרות תמונות של קורטני קרדשיאן, עד שכיבה את המחשב בבהלה רק כדי לגלות לבושתו למחרת בבוקר שליברמן הבריז לביבי? KardBlock, תוסף חדש מבטיח לפתור את הבעיה השכיחה ולמחוק את הקרדשיאנז מהאינטרנט שלכם, על מנת לפנות מקום לדברים החשובים באמת. מי שעמל עליו בימים אלו הוא ג'יימס שמסי, שהתפרסם אחרי שהעלה את קורות החיים שלו לפרופיל טינדר. הוא מסביר באתרו כי אכפת לו מנפגעי רעש האדמה בנפאל ומזוועות ההרג של דאעש, אבל לא ממשפחת ק'. שמסי לא מסוגל לקבל שלרבים מאיתנו אכפת גם מאסונות הומניטריים וגם מצבע השיער של קנדל ג'נר, והוא כבר מצהיר שהמטרה הבאה על הכוונת שלו היא ג'סטין ביבר. נמליץ לו לא לרתום את העגלה לפני הסוסים, לסיים את התוסף הקרדשיאני לפני שהוא מאיים על הזמר, ולראות איך הוא מתמודד עם חסימה של ברוס ג'נר, כי לפי המצוין באתר מנושא הטרנסקסואליות דווקא כן אכפת לו.

משפחת קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
למה שמישהו ירצה להיפטר מכל הטוב הזה?/צילום מסך, אינסטגרם

סלטים חופשי: רון ג'רמי על החיים שאחרי אירוע הלב

לפני כשנתיים אושפז איקון הפורנו רון ג'רמי במצב קריטי, ושלח לא מעט אנשים להתפלל לשלומו. ג'רמי סבל מקרע באבי העורקים, מצב חירום רפואי שכמעט והוביל למותו, אבל הוא עדיין איתנו ועכשיו מספר על החוויה שעבר בסרט תיעודי חדש. במסגרת הסרט, "רון ג'רמי: החיים שאחרי הבופה", מספר ג'רמי שהתקרית גרמה לו להרגיש כאילו אלוהים שולח לו מסר, אבל המסר הזה כנראה לא היה "תפסיק עם הפורנו, רון". בריאיון לניו יורק פוסט הוא הכריז שימשיך במקצוע "כל עוד השמקל עדיין עובד".

כלבלבים על המטוס: סמנתה סטרייסנד נושכת דיילת

יום חג במערכות העיתונים בעולם, סמנתה, הקוטון דה טולייר של ברברה סטרייסנד, נשכה דיילת במטוס ובכך אפשרה למילים "כלבה" ו"ברברה סטרייסנד" לדור זו לצד זו בכותרת וזה יהיה נורא מצחיק. סטרייסנד וסמי הוזמנו למטוסו הפרטי של איש העסקים רון פרלמן, ובדרכן מניו יורק לוושינגטון ניגשה אחת הדיילות ללטף את הכלבלבה הפרוותית. סמי הקטנה נבהלה ונשכה את הדיילת האומללה עד כדי כך שזו נזקקה לתפרים. השבועון US Weekly מדווח כי סטרייסנד עצמה היתה "מבועתת ונבוכה", כך שעל המטוס הזה היתה רק כלבה אחת, לא משנה מה יאמרו ההייטרים.

ברברה סטרייסנד והכלבה סמנתה. אינסטגרם, אתר רשמי
ברברה וסמנתה בימים מבישים פחות/אתר רשמי, אינסטגרם

דם על הרחבה: טרנד חדש במסיבות פטיש

מסיבת פטיש ניו-יורקית עלתה השבוע לכותרות בעקבות פעילות שנויה במחלוקת שנערכה בה: הקזת דם. אורחת מזועזעת של "סירק דה פלזיר", ליין BDSM במנהטן, סיפרה לחדשות NBC על הנוהג יוצא הדופן בו רופא מורשה מקיז דם מזרועותיהם של באי המסיבה ומתיז אותו "לצרכי גירוי". תלונתה של האורחת האנונימית הציתה דיון על גבולות הבדס"מ והרפואה המערבית, אבל הבעיה העיקרית בפרקטיקה כזו היא זיהומים שעלולים להיגרם ממחסור בתנאים סניטריים. עדיף להסתפק במסיבות רגילות, שם נוזלי הגוף היחידים המעורבים הם יזע ודמעות.

עצובים לעדכן: הילרי דאף תצא איתכם רק אם תהיה שם מצלמה

כמעט, רק כמעט, האמנו באותנטיות פרופיל הטינדר של הילרי דאף, וכבר נוכחנו לדעת שמדובר בסך הכל בעוד תוכנית ריאליטי בחיתוליה. הפרופיל אכן אמיתי, אך האתר TMZ מדווח כי הדייטים אליהם תצא דאף יתועדו לטובת ריאליטי אותו היא מנסה למכור לרשתות שונות. לעזאזל, זה עדיין נשמע יותר אטרקטיבי מכל מה שאי פעם הגרלתם בטינדר.

הילרי דאף. Kevin Winte, GettyImages
הילרי דאף/GettyImages, Kevin Winte

אבטיחים וסטריאוטיפים: תראו מה האישה הזו שוברת באמצעות החזה שלה

סוזן סייקס עשתה לעצמה קריירה מצליחה מאוד הודות לניתוח הגדלת החזה שעברה, שהותיר אותה עם שתלי סיליקון של 2,000 סמ"ק וכינוי מתחכם אותו העניקה לעצמה, "לב רחב". סייקס מתפרנסת מדוגמנות כמו גם ממועדון חשפנות בבעלותה, ולאור הצלחתה לא ברור מדוע הגיעה אל הקליניקה של ד"ר רוברו וד"ר נסיף מ"אסונות מפלסטיק". האם היא רצתה להשאיר מאחור את סימן ההיכר המפורסם שלה? לא, היא הגיעה לשם על מנת לתקן שאיבת שומן שהשתבשה, אבל ניצלה את ההזדמנות לתצוגת תכלית של כישוריה הווירטואוזיים, ממעיכת פחית שתיה באמצעות שדיה ועד ניתוץ אבטיח באמצעותם. ומה הציצי שלכם עשה היום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully