וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק בפארק מתפרק: פריימוס ואנטמסק ביטלו את הופעותיהן בישראל

6.5.2015 / 20:12

אחרי שההופעה של ג'וליאן קזבלנקס הועברה לבארבי, הלהקות פריימוס ואנטמסק ביטלו את הופעותיהן בישראל עקב אילוצי הפקה לוגיסטיים. כבר רכשתם כרטיסים? כך תקבלו החזר

פריימוס. GettyImages
לס קלייפול, סולן פריימוס/GettyImages

להקת פריימוס, שהיתה אמורה להופיע בישראל ביוני הקרוב במסגרת פסטיבל 'רוק בפארק', ביטלה אתמול (רביעי) את הופעתה, וכמוה גם להקת אנטמסק (Antemasque) שהייתה אף היא חלק מהליין אפ.

עוד לפני כן הועתק מיקום הופעתו של ג'וליאן קזבלנקס - שאמור היה אף הוא להיות חלק מהפסטיבל - אל הבארבי הקטן יותר, כך שמלבד אינקובוס שהופעתה תתקיים כמתוכנן באמפי פארק רעננה, כל הייבוא האחר מבוטל או הועבר.

להקת פריימוס קנתה את עיקר תהילתה בשוליים של הניינטיז אבל המשיכה לפעול גם לאורך השנים שאחרי כן תוך שינויים פרסונליים בהרכב. היצירה הכי מזוהה של לס קלייפול, סולן פריימוס, היא ככל הנראה הפתיח של "סאות' פארק". אנטמסק הוקמה על חורבות The Mars Volta האהובה, יחד עם פלי מהרד הוט צ'ילי פפרס (שבביתו הוקלט האלבום של הלהקה) וחברים נוספים. סגנונה המוזיקלי הוא שילוב של פאנק רוק ופרוגרסיב רוק, עם השפעות של רוק פסיכדלי ופרי ג'אז.

הביטולים הללו מגיע ימים ספורים אחרי ביטול נוסף - לוריין היל, לכאורה מסיבות פוליטיות. קדם להם השנה תרסטון מור, סולן הסוניק יות', שבחודש מרץ ביטל את הופעתו שתוכננה לאפריל.

חברת A3 Productions שמפיקה את המופעים מוסרת כי כל רוכשי הכרטיסים להופעה של פריימוס יזכו להחזר כספי מלא. רוכשי כרטיס משולב יוכלו לקבל החזר כספי מלא או לבחור בהחזר של 150 ש"ח, כאשר הכרטיס שברשותם יכובד בהופעתם של להקת אינקובוס ב-9 ביוני 2015 באמפי רעננה, וכן להופעתם של ג'וליאן קזבלנקס ו-The Voidz ב-11 ביוני 2015 במועדון הבארבי בתל אביב. כל החזרי התשלום ייעשו על ידי קופות תל אביב בטלפון *22017 או באתר שלהם.

עדכון אחרון: 7/5, 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully