וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: לאפ דאנס אחרון לזכר הימים ההם

7.5.2015 / 6:49

מייק והחברים יוצאים למשימת חשפנות אחרונה בהחלט, מריל סטריפ היא כוכבת רוקנ'רול וסרט האימה הישראלי שישנה את כל מה שידעתם על ירושלים. לייב בלוגינג תרבותי

20:32 מי קעקע את הג'וקר?

לפני שבוע נחשף לראשונה את ג'ארד לטו במלוא הדרו בתור הג'וקר החדש ועטוי הקעקועים. תמונה חדשה שדלפה בשעות האחרונות לרשת מתיימרת להסביר מהיכן הגיעו כל הציורים המטורפים האלה. הארלי קווין (מרגו רובי), חברתו ושותפתו לפשע ול"חבורת המתאבדים"', נראית בתמונות האלה בתור המקעקעת של הג'וקר. בשלב זה לא ברור אם מדובר בתמונות אותנטיות או בזיוף מבריק כמו "סצנת הכתוביות" של ספיידרמן, אבל כך או אחרת התמונה הזאת בהחלט מלהיבה.

20:15 - הנוקמים יחזרו הרבה יותר מוקדם ממה שחשבתם

ידענו ש"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" עומד להיות הרבה יותר מעוד סרט קפטן אמריקה, אבל אחרי ההודעה הערב (חמישי) של מארוול זה כבר מתחיל להסתמן כמו סרט גיבורים שעשוי להאפיל גם על "הנוקמים".

נתחיל במי שידענו שיופיעו בסרט: איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור), קפטן אמריקה (כריס אוונס), האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון), מכשפת השני (אליזבת אולסן), חיל החורף (סבסטיאן סטאן), הפנתר השחור (צ'דוויק בוסמן), הוקאיי (ג'רמי רנר), פלקון (אנתוני מקי) וקרוסבונז (פרנק גרילו).

עכשיו תוסיפו לרשימה גם את ויז'ן (פול בטאני), מכונת מלחמה (דון צ'ידל), אנטמן (פול ראד) וגנרל תדאוס "ת'נדרבולט" (וויליאם הארט, שגילם את התפקיד ב"ענק הירוק"). לרשימה הזאת צריך להוסיף גם את אמילי ואן קמפ (שרון קרטר) ודניאל ברוהל (ברון זימו).

נזכיר שכל הרשימה המטורפת הזאת נועדה כדי לייצר מעשית את שני המחנות הלוחמים: מחנה איירון מן ומחנה קפטן אמריקה, כל אחד עם תומכיו, שמוכנים לעשות הכל כדי לגבור על הצד המתחרה. הפקת הסרט החלה כבר היום והוא צפוי להגיע לאקרנים ב-6 במאי, 2016.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באיזה צד אתם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

19:17 - תכירו את קטסטרופה

הו טיילור, הבאזז היומי לא ישבע ממך לעולם. האישה, הזמרת והאייקון פרסמה הערב טיזר לקראת הקליפ הבא שלה לשיר "Bad Blood" מתוך האלבום החדש "1989". מיהי קטסטרופה? קשה לדעת בשלב זה, אבל היא נורא מזכירה לנו את טיילור סוויפט במעיל עור ולוק של "אל תתעסקו איתי", אז נראה לנו שנעשה כדבריה ונצפה בקליפ ב-17 במאי. הקליפ יבוים על ידי ג'וזף קאן, שהיה אחראי גם על "Blank Space".

17:30 - שמונת הנתעבים נחשפים

טוב נו, רק שלושה מהם בינתיים, אבל זה גם משהו. עדיין לא ראינו חומרים של ממש מתוך המערבון החדש של קוונטין טרנטינו. התמונה הזאת חושפת את הדמויות של סמואל ל. ג'קסון (מייג'ור מרקיז וורן), קורט ראסל (ג'ון "התליין" רות') וג'ניפר ג'ייסון לי (דייזי דומרגיו). מי הם ומה תפקידם בסרט? לזה נצטרך לחכות עוד קצת.

שמונת הנתעבים. entertainment weekly, סריקה
מפה הם לא נראים כל כך מסוכנים/סריקה, entertainment weekly

15:15 - אדם לווין מותקף בסוכר

אדם לווין, הסולן של מארון 5, עזב בצהריים את האולפנים של ג'ימי קימל בלוס אנג'לס, כשאחד האנשים שעמדו בקהל מסביב למתחם החליט להפתיע אותו. לפני שלווין הספיק להבין מה מתרחש, שפך עליו האדם המסתורי כמות גדולה של אבקת סוכר שכיסתה אותו מכף רגל ועד ראש, וניסה לברוח. המאבטחים במקום מיהרו לעצור אותו. אם יש לכם המלצות למכבסה טובה, זה הזמן.

13:28 - כל דור צריך לראות את עצמו כאילו הוא ממשפחת טאנר

ילדותנו המאושרת עברה עלינו בצל קורתם של דני, ג'ואי והדוד ג'סי, אבל מה יהיה על הנשמות הטהורות שלא זכו לגדול עם "צער גידול בנות"? הנה מה שקרה כשילידי שנות ה-90 זכו להציץ לראשונה בסדרה.

13:25 - הפעם הראשנה של אבא עם הישבן של ניקי מינאז'

משפחה פיליפינית חמה ותומכת החליטה להעביר ערב של גיבוש מיוחד, וכדי להעלות את המורל הקרינו את "אנקונדה" של ניקי מינאז' לאביהם. נוסיף רק שזוהי הפעם הראשונה שהאב נתקל בזמרת ובמושג הטוורקינג, זהו. עכשיו אתם מוכנים לצפייה.

10:18 - סליחה, איך מגיעים לווינטרפל?

לא ברור איך גוגל לא חשבו על זה קודם. גולש באתר Reddit הכניס את מפת ווסטרוז השלמה לתוך המפות של גוגל, ועכשיו כבר לגמרי ברור איך תוכלו לטייל שם מבלי שתצטרכו לעצור ולשאול אנשים שעלולים לערוף לכם את הראש. לצורך הנוחיות נוספה גם מפת רכבת תחתית, כי אפילו בחבל ארץ מומצא לחלוטין תהיה שם אחת כזאת לפני שתהיה בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל מוכן לטיול הבא שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחנה הבאה: מעלה מלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:32 - אורסון וולס מבקש מכם מתנה ליום הולדת 100

הבמאי האגדי של "האזרח קיין" ו"מגע של רשע", לא נמצא בינינו כבר 30 שנה, אבל זה לא אומר שאי אפשר לחגוג את יום הולדתו ה-100 עם מחווה מרגשת. "The Other Side of the Wind", הסרט האחרון שעליו עבד וולס לפני מותו ומעולם לא הושלם, נמצא כבר מספר חודשים בתהליכי הפקה מחודשים. כעת עושים בעלי הזכויות צעד גדול נוסף לקראת הפצתו בשנה הקרובה עם קמפיין מימון המונים ב"אינדיגוגו". המטרה: לגייס 2 מיליון דולרים לצורך השלמת ההפקה בתוך 40 יום. אם תחליטו להיות ממש נדיבים ולנדב 1,000 דולר תזכו לכרטיסים לפרמיירה העולמית בניו יורק. תמורת 50 אלף דולר תקבלו לידיכם את אלבומו האישי של וולס, הכולל שורה של פריטים היסטוריים נדירים במיוחד מימי "האזרח קיין".

אורסון וולס. GettyImages
תנו לאורסון כמה שקלים/GettyImages

09:27 - הסוף של אקסל פולי?

אולפני פרמאונט רמסו הבוקר, ככל הנראה סופית, את חלומותיהם של מעריצי "השוטר מבברלי הילס". הסרט הרביעי בסדרה, בכיכובו של אדי מרפי ובבימוי של ברט רטנר, אמור היה להשתבץ בתוכניות של האולפנים לשנת 2016. אלא שהחל מהבוקר (חמישי), הסרט הזה כבר לא נמצא עוד בלו"ז הרשמי של פרמאונט, מה שמטיל ספק כבד לגבי הסיכוי שייצא אי פעם לפועל.

אדי מרפי בפרסי הקומדיה 2011. Dimitrios Kambouris, GettyImages
לפחות יש לנו את הנאום ההוא/GettyImages, Dimitrios Kambouris

07:41 - ילדים, עזרו למצוא את הפסלון של נטלי

הריאיון שהעניקה ל"הוליווד ריפורטר" כבר הספיק לחולל מיני סערה בישראל, וכעת מתברר שלנטלי פורטמן היו גם כמה דברים די קשים לומר על התעשייה שבה היא עובדת. בתשובה לשאלה היכן היא מחזיקה את פסלון האוסקר (שבו זכתה על תפקידה ב"ברבור שחור"), השיבה פורטמן: "אני לא יודעת איפה הוא. כנראה בכספת או משהו. לא ראיתי אותו כבר די הרבה זמן. אני זוכרת שדארן ארונופסקי אמר לי משהו שהשפיע עלי עמוקות. קראתי באותו זמן את סיפורו של אברהם אבינו לבן שלי, ודיברתי על כך שאסור לסגוד לאלילי שקר. וכאן מדובר ממש בסגידה לאיש מוזהב - אם אתם אכן בוחרים לסגוד לו. לכן אני מעדיפה שלא יהיה מוצג לעיני כל".

נטלי פורטמן בטקס האוסקר. GettyImages
פורטמן ואל השקר בימים יפים יותר/GettyImages

07:03 - מריל סטריפ הולכת פול רוקנ'רול

אחרי "מאמה מיה" ו"אל תוך היער", המחאות שלכם כבר לא באמת רלוונטיות. מריל סטריפ הבינה שהיא יכולה לשיר בכל סרט שלה, ועדיין להיות מועמדת כל שנה לאוסקר, אז למה לא בעצם? ב"Ricki And The Flash" היא משתפת פעולה עם בתה, מיימי גאמר (שאתם בטוח זוכרים מ"חדר החדשות"). השתיים מגלמות ... חכו לזה ... אם ובת! סטריפ היא רוקרית מפורסמת שויתרה על חיי המשפחה למען התהילה, וכעת היא חוזרת הביתה כדי לנסות ולאחות את שברי משפחתה. כשהיא מגיעה היא מגלה כמובן שהכל השתנה ולא בטוח שנותרה עוד אפשרות לתקן. ג'ונתן דמי ("שתיקת הכבשים") ביים על פי תסריט של דיאבלו קודי ("ג'ונו").

06:59 - טיילור סוויפט. אתכם עד שייגמרו לכם המילים

חשבתם שנוותר על מסורת טיילור סוויפט בבאזז היומי? אתם חמודים. אפליקציה חדשה בשם TayText עומדת לשנות את כל מה שידעתם על אינטרקציה עם העולם החיצון. מדובר למעשה במקלדת נוספת, סטייל אימוג'י, שמאפשרת לכם לשלב בקלילות משפטים ומילים מתוך יותר מ-60 שירים של המומחית מספר אחת ליחסים שבינו לבינה. הנה דוגמא לשיחה שתוכלו לנהל ממש בקרוב (האפליקציה זמינה בינתיים רק למשתמשי אנדרואיד), אנחנו כבר מקנאים בכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתאום הטקסטים שלכם נראים מלאי השראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

06:54 - סרט האימה הישראלי שימנע מכם להירדם

תעשיית הקולנוע המקומית ממשיכה במסע המבורך של פרידה מהדרמות הצבאיות ואימוץ של ז'אנרים חדשים. אחרי ש"מי מפחד מהזאב הרע" עשה חיל ברחבי העולם, מגיע תורו של סרט ישראלי חדש מבית היוצר של ארץ הקודש לנסות את מזלו. "Jeruzalem", סרטם של יואב ודורון פז, מגולל את מסעם של חבורת בני נוער אמריקאים לטיול בישראל. כשהם מגיעים לירושלים, הופכת החופשה שלהם לסיוט כשאסון בקנה מידה תנכי נופל על העיר. הסרט שנעשה בטכנולוגיית "Found Footage" הפופולרית בז'אנר כולל כל זוועה אפשרית מזומבים, דרך יצורי שאול ועד מפלצות לכל דבר. יעל גרובגלס מככבת בתפקיד הראשי, ולפחות לפי הטריילר זה נראה ממש מבטיח.

06:49 - הבנים חוזרים במידה XXL

הקמפיין השיווקי של "מג'יק מייק XXL" ממשיך לספק הברקות עם טריילר חדש, שמשחק כולו על אמנות הטיזינג. עלילת הסרט מתחילה שלוש שנים אחרי שמייק החליט לתלות את החוטיני ולפרוש. חבריו לימי החשפנות שהמשיכו בלעדיו, מחליטים לשכנע אותו לצאת איתם לסיבוב הופעות אחד אחרון, לפני שגם הם יצאו לפנסיה. אל תדאגו, אגב, אם הסרט הזה יצליח כמו קודמו, מישהו ימצא תירוץ נוסף להוציא אותם לשקשק את המאני מייקרס גם בשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully