וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרון קצר: עוזריה של איילת שקד הקדישו לה שיר של נתן זך

7.5.2015 / 16:39

עוזריה הפרלמנטריים של שרת המשפטים החדשה מיהרו לברך אותה בפוסט בעמוד הפייסבוק, שם בחרו להקדיש לה דווקא שיר של נתן זך, אותו כינתה לפני מספר חודשים "טרוריסט"

הבוסית האדירה שלנו, שהיא גם שרת המשפטים החדשה, חוגגת היום יום הולדת. זה הזמן לאחל לך יום הולדת שמח ושנה מופלאה של הצל...

Posted by ‎איילת שקד‎ on Thursday, May 7, 2015

חברת הכנסת מטעם "הבית היהודי" ושרת המשפטים הנכנסת, איילת שקד, חגגה היום (חמישי) פעמיים: את התפקיד החדש והיוקרתי ואת יום הולדתה ה-39. העוזרים הפרלמנטריים הנרגשים של שקד החליטו להקדיש לה ברכה בעמוד הפייסבוק האישי שלה בצירוף השיר "איך זה שכוכב" של נתן זך. רק בינואר האחרון הגדירה שקד את זך כמי ש"מעודד טרור דיפלומטי כנגד ישראל".

"הבוסית האדירה שלנו, שהיא גם שרת המשפטים החדשה, חוגגת היום יום הולדת", נכתב בפוסט הברכה, "זה הזמן לאחל לך יום הולדת שמח ושנה מופלאה של הצלחות ועשייה ציבורית ענפה. אין ספק שבאת לעבוד, ושאת פה על מנת להישאר. מעריכים מאד. הצוות".

זך, חתן פרס ישראל ומי שהתבטא בעבר בחריפות כנגד מדיניות ישראל בשטחים וההתנחלויות, פרסם בינואר האחרון מודעה תמיכה בניסיונותיה של הרשות הפלסטינית להתקבל לבית הדין הבינלאומי בהאג. כל זאת במטרה לתבוע בכירים במערכת הפוליטית וקצינים בצה"ל בגין פשעי מלחמה. במודעה שפורסמה בעיתון "הארץ" נכתב: "לאבו-מאזן, ברכות בדרך לביה"ד בהאג". בתגובה טענה שקד כי אנשי "המחנה הציוני" יושבים ביחד עם מעודדי המשטים לעזה, בהם הביע זך תמיכה וטען כי היה רוצה להצטרף אליהם.

טל בנש, הדוברת של חברת הכנסת שקד, מסרה בתגובה: "חיפשתי שיר שבעיניי מייחד אותה ומספר מה היא בעינינו, וזה היה מתאים. נתן זך מוכשר. בחרתי בשיר בגלל המילים"

מודעה ב"הארץ". נתן זך מעודד טרור דיפלומטי נגד ישראל.זה מה שקורה כשבמפלגת " המחנה הציוני" יושבים אנשים שתומכים במשטים לעזה.

Posted by ‎איילת שקד‎ on Sunday, January 18, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully