וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי שר "השטח". האזינו

12.5.2015 / 8:05

"השטח" הוא אחד משני שירים חדשים המופיעים במארז כפול שמשיק אהוד בנאי. גולשי וואלה תרבות מוזמנים להאזין לשיר כעת. האזנה נעימה

צילום: רויטל טופיול

אהוד בנאי משיק מארז כפול מיוחד הכולל אלבום ובו תשעה קטעים אינסטרומנטליים ואלבום בו רוכזו מבחר מיצירותיו המוזיקליות שכתב לקולנוע ולתיאטרון. את יציאת הפרויקט המיוחד ילווה אהוד בהופעות סולו עם גיטרה ומפוחית.

"ב'אש קטנה' אני חוזר אל נקודת ההתחלה, אל הלילות הארוכים והשקטים בואדי הגלילי שבו התגוררתי בשנות השבעים. הייתי יושב אז לבד בלילות, על יד אש קטנה, לא רחוק מהמעיין הזורם, בתוך השקט העמוק, פורט עם קול הרוח בעצי הזית, מגלה שבילים חדשים על צוואר הגיטרה, הולך בנתיבי צלילים ששמעתי אצל מוזיקאים כמו ניק דרייק ומייקל צ'פמן, ומשלב בהם כיווני גיטרה הודיים ופרסיים. וזה היה מסלול ההמראה ממנו יצאו אחר כך השירים שכתבתי והקלטתי", אומר בנאי. "האלבום הזה מיועד למצבי האזנה שונים, אפשר להקשיב לו בתשומת לב, רצוי (אך לא חובה) במקום שקט מחוץ לעיר בשעת לילה, והוא יכול להיות רקע לא מחייב לשיחת רעים, בישול, שטיפת כלים, נסיעה, הליכה, טיסה, או צלילה לתוך שינה. האלבום הוקלט במשך ארבעה ימים באולפן גלילי, בחורף, עם גיטרה אחת בלבד, ללא העלאות נוספות, ללא הכפלות. אם 'אש קטנה' הוא אלבום ביתי, בעל צבע אחיד ואווירה מאוד מוגדרת, הרי ש'זה הפסקול' הוא במובן מסוים ההיפך שלו. יש בו יציאה אל עולמות אחרים, עם שפע של קולות וצבעים ומצבים משתנים. הוא משלב בין גאנה השחורה לדרום תל אביב, ובין מוזיקה אתיופית עממית לגיטרה חשמלית מערבונית. שני האלבומים האלה משלימים אחד את השני ומציגים את עולמי המוזיקלי שמחבר בין נקודה פנימית ואישית לבין שפע המוזיקה שאני קולט מבחוץ".


הופעות קרובות:

14 במאי, יום חמישי, פאב מנדלה, ראש פינה.
21 במאי, יום חמישי, קפה עזוז, ישוב עזוז.
26 במאי, יום שלישי, אוזן 3, אוזןבר תל אביב.
2 ביוני, יום שלישי, פאב זה, אשדוד.
16 ביוני, יום שלישי, אוזן 3, אוזןבר תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully