וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם אמיתי: האישה הזאת הופכת את המחזור שלה לאמנות

11.5.2015 / 14:14

ג'ן לואיס, עובדת מעבדה ביו-רפואית, קיבלה השראה מהעיסוק בביולוגיה והחליטה להפוך את דם המחזור לאמצעי ציור. היצירות הסופיות צולמו והפכו לתערוכה מצליחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל התחיל באמבטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו מקווים מאוד שאתם לא ממש אחרי האוכל כרגע, אם כן אולי כדאי שתחכו קצת לפני שתקראו את המשך הידיעה הזו. ג'ן לואיס היא אמנית שעושה שימוש בדם המחזור של עצמה בתור אמצעי לציור. למעשה בדרך הזאת היא יצרה תערוכה שלמה שזכתה לשם "Beauty in Blood". לאחר מכן צולמו היצירות על ידי בעלה, רוב, והפכו למוצגים של ממש.

לואיס, שעובדת לפרנסתה במעבדה הביו-רפאית של אוניברסיטת מישיגן, למדה אמנות בקולג'. העבודה במעבדה הובילה אותה להעלות לראשונה את הרעיון לפרויקט. בריאיון לאתר BuzzFeed מסבירה לואיס שהפכה סקרנית לגבי תבניות אבסטרקטיות בסגנון הציורים של ג'קסון פולאק. הצעד הראשון היה לייצר "טיוטות" בחדר האמבטיה בביתה, לפני שבני הזוג עברו לצעד הבא: יצירת בתוך אקווריום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נורמליזציה לתהליך המחזור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המטרה שלי בתערוכה הזאת היתה לייצר נורמליזציה לתהליך המחזור", מסבירה לואיס. "רציתי להסביר שמדובר בתופעה שיכולה להיות יפה אם רק יודעים איך להציג אותה". החשיפה הראשונית לתערוכה נוצרה כשאתר Huffington Post דיווח על התערוכה. בעקבות הפרסום נוצר ביקוש גדול על ידי מבקרים שרצו לצפות ביצירות. "אני מודה לכולם, התגובות היו חיוביות ומפרגנות מאוד", מסכמת לואיס.

לתמונות נוספות ניתן להיכנס לבלוג של היוצרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully