וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם ולרי הרוסי

אביעד "צפניה" קדרון

12.5.2015 / 23:21

הדיירים מתרגלים לקרטונים, אריאנה מכירה מקרוב את מוט ההילוכים וסתיו ממשיך להיות המרענן הרשמי של השבוע השני של חודש מאי. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיבור של כולנו. השבוע לפחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. בואו נודה בזה, אני מושיק עפיה. נדפקתי בדיוק כמו מושיק עפיה. הוא נתקע עם אריאנה מלמד דקות ארוכות לבד בבית "האח הגדול" ואני שובצתי למשמרת הבלוג הראשונה. חוץ ממשמרת הפרק הלפני אחרון של העונה בה הפיינליסטים מקריינים לעצמם את העונה, זוהי המשמרת הכי קשה. חצי מהפרק מוקדש לפרק הפתיחה שכבר ראינו והחצי השני מוקדש לכלום כי עברו בקושי יומיים ויש לפחות שלושים ציטוטים של אריאנה מלמד שצריך להכניס לפרק. "עדיף לי יום ראשון", מלמלה רחלי רוטנר והכניסה אותי לבוץ הזה. טו-שיי רחלי, טו-שיי.

02. מולט לבבות. במריבה בין אריאנה ורתם איזק על איזה נייר טואלט מגיע לישבן שלי, אני הולך על מולט לבבות. מצד אחד, לוק רומנטי בואכה מפנק. מצד שני, מספיק מחוספס כדי לחבר אותי לעממיות הטמונה בי. זו כמובן מריבה מטומטמת וחסרת פואנטה אבל מבדרת כהלכה. רעיונות נוספים למריבות: חלב שלושה אחוז או חלב סויה (אריאנה: מיליוני טבעונים בעולם שותים חלב סויה, רתם: כי הם איבדו את בלוטות הטעם מכל שבבי השקדים האורגניים שהם אוכלים), מים מהתמי 4 או מהברז (אריאנה: מיליוני אנשים בישראל שותים מים מהברז, רתם: כי הם מעדיפים לחסוך בחשמל) וממרח לורפק או מרגרינה פשוטה (אריאנה: מיליוני ילדים בסיביר אוכלים מרגרינה פשוטה בכל יום, רתם: הם בסיביר, עבורם כל ממרח הוא מרגרינה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב אצלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. לא משנה כמה אשתדל להימנע מלכתוב על אריאנה, לא אצליח. נכון לעכשיו, היא הדבר היחיד המעניין שקורה בנווה אילן (מינוס בדיחות היידישקייט של מוטי גלעדי). יש לי כל מיני דברים לכתוב עליה אבל בינתיים אסתפק בלכתוב שאני ממש מעריץ את הדרך בה היא מצליחה גם להתקרבן וגם להתעליין בו זמנית. "אם יש משהו שאני יכולה לעשות אני עושה" (או משהו בנוסח הזה), אמרה למושיק עפיה כשהם הביטו בערימת הקרשים שמישהו בהפקה הציל מטבח ל"ג בעומר. עכשיו, זה לא שהיא שיקרה. היא באמת יכולה לתת לאדם אחר הוראות לבנות מיטה. וזה מה שקרה. וזה היה מדהים. רגע אחד היא מתעופפת על עצמה ואומרת שבנתה הרבה מיטות, רגע אחר כך היא פולטת "אני צריכה עזרה פיזית" ומושיק משחיל כל מיני ברגים. מדהים.

04. הרגע המטריד של הערב היה כמובן הרגע בו איציק זוהר שלח מבטי זימה לעבר סתיו סטרשקו פלוס סיפור נורא נורא הגיוני על זה שסתיו מזכיר לו את אחת האקסיות שלו. ברור. בטח חיילת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברגה, כל אחד זקוק לאחת כזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. תקנו אותי אם אני טועה אבל אסי עזר וארז טל הבטיחו גם סצנת נחירות, לא? יומיים הם מטזרים לנו שמישהו מדיירי הבית נוחר. זה היה הבילד-אפ הכי מרגש של השבוע בערך. אפילו הרצתי ליין הימורים ביני לבין עצמי. הלכתי על אריאנה וישראל. בסוף כלום לא קרה. כל כך מאכזב. האם לעולם לא נגלה מי הנוחרים?

06. זוכרים שלפני כמה שנים כתבתי משהו על הסקסיזם של "האח הגדול" ועל כל הקטע של ההטרדות המיניות וכמה שזה לא לעניין כי ילדים בני שמונה שצופים בתוכנית לא צריכים לשמוע דברים כמו "מדבקות על הפטמות" ו"פותחת הכל" ועוד כל מיני דברים על חדר השינה ושכולם יודעים שמחר הרשות השנייה תוצף בתלונות ויצחק קדמן ישלח הודעה לעיתונות ואז יעלו ידיעות על התלונות ואז אסי וארז יתנצלו? אז תחזרו לטקסט ההוא. די, אין לי כוח למחזר וגם ככה זה רק לטחון מים. את הילת הצדיק שלי אמרק בהזדמנות אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם, בבנד קמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. הצעות אלטרנטיביות ומקוריות לסרטונים במסגרת משימת "שוברים את האינטרנט ונכנסים לאתר מאקו": רתם ואיציק עושים קלטת סקס, אריאנה ורתם עושות קלטת סקס, איציק ונטלי עושים קלטת סקס, רתם ונטלי עושות קלטת סקס, קטיה מספרת כמה רע היא הרגישה אחרי שעשתה סמים וכמה, למרות שזה קורה לרוב האנשים המבוגרים, שהפנים שלה התכערו והראייה והשמיעה שלה נדפקו. מה שמוביל אותי לנקודה הבאה.

08. אז בנות כמה האוזניים שלכם? אפשר לתת לכל מיני זמרים להתקרב אליהן או שהן מבוגרות רצח? שלי בנות פחות מעשרים. רענן ובתולי כמו פניה של רתם בבוקר ממוצע. אני מתחיל לחבב את כל משחקי התוכן השיווקי האלה. מקווה שבשבוע הבא יעשו גם משהו מיוחד לחתולים.

09. כמו כן, ראיתי את הפרומו ל"בייק אוף". פורש מכתיבת הבלוג. ביי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנו לנו עוד מזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"התקווה היא הדבר האחרון שמת" (אריאנה מעודדת)

"היא משהו מפחיד, היא" (מושיק מפרגן לאריאנה)

"אחי, אני רואה את זה כחופשה" (איציק נכנס לפרופורציות)

"למה לא הכנסתם גם את סבתא שלי?" (שיר אומרת את מה שכולם חושבים)

"אנשים לא מבינים שהימין מכאיב לטוסיק" (רתם (?) אומרת את מה שכולם (בתל אביב) חושבים)

"זה היה מגעיל ואני אתחשבן איתך על זה" (סטטוס ממוצע בפייסבוק של אריאנה קם לחיים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully