וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טלטלה ב"משפחת סימפסון"

14.5.2015 / 9:39

אחרי 26 שנים בצוות הסדרת המצוירת המצליחה, עוזב המדבב הארי שירר ומותיר את יוצרי "משפחת סימפסון" בפני בעיה של ממש. לייב בלוגינג תרבותי

17:08 - כל הטריילרים נראים אותו הדבר

גם אתם שמתם לב לתבניות החוזרות בכל הטריילרים של השנים האחרונות? הצילום הרחב של העיר, הפיצוץ שמוביל לשקט וכמובן ה"באאאאאם" שהדביק כל סרט מאז "התחלה". הסרטון המבריק הזה מוכיח כמה המחלה הזאת מדבקת

15:52 - הצצה ראשונה ל"פסגת הפחד"

סרט אימה שקורא תיגר על פרס האוסקר? מוקדם מאוד עדיין להתנבא לגבי ההמשך, אבל היומרות של "פסגת הפחד" בהחלט גבוהות. גיירמו דל טורו חוזר כאן לז'אנר שהפך אותו לבמאי מוערך, בעיקר בזכות ההצלחה העולמית של "המבוך של פאן" .

"פסגת הפחד" מתארת את סיפורה של צעירה, שמפותה על ידי גבר מסתורי להיכנס לבית עתיק ורדוף הממוקם על פסגת הר. ככל ששהותה במקום נמשכת, נחשפים סודותיו הקודרים שמקרבים אותה לגלות את האמת שמסתתרת בתוכו. מיה וסיקובסקה, טום הידלסטון וג'סיקה צ'סטיין מככבים. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-2 באוקטובר.

11:40 - עמוס עוז ונטלי פורטמן BFF

סרט הביכורים של נטלי פורטמן כבמאית "סיפור על אהבה וחושך", יוצג בהקרנת בכורה עולמית בפסטיבל קאן ביום שבת הקרוב. הסרט מבוסס על ספרו של עמוס עוז ופורטמן גם מככבת בו בתור אמו של הסופר. עוז עצמו צפה בסרט לראשונה לפני כשבוע וסיפק היום התייחסות ראשונה למוצר המוגמר במכתב שנשלח אל פורטמן.

נטלי יקרה,
הסרט שכתבת וביימת מספר גם על משפחה כואבת ופצועה וגם על הולדתה של מדינת ישראל.
שיחקת את דמותה של פניה, אמי, בצורה מעודנת ומרגשת.
זהו אחד התפקידים הטובים שלך שראיתי בקולנוע.
אני מודה לך ומבקש להעביר תודה והוקרה לכל השחקנים ולאנשי הצוות.
באהבה רבה,
עמוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו, רק שהמבקרים יהיו מרוצים. נטלי פורטמן ב"סיפור על אהבה וחושך"/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:40 - אולטרון פאנק

"Screen Team", צוות יוטיוב שאחראי על לא מעט מאש-אפים בין להיטי טלוויזיה וקולנוע ללהיטי מוזיקה, מתלבש הפעם על "הנוקמים". איירון מן, הענק הירוק והאלמנה השחורה עושים ברונו מארס? אתם יודעים שאתם רוצים לראות את זה.

10:29 - תכירו את סופרגירל

תחזיקו לה אצבעות, לא בכל יום מקבלת גיבורת על סדרה משלה ברשת גדולה. מליסה בנואה ("וויפלאש", "גלי") נכנסת לנעליה של קארה זור-אל, בת דודו של סופרמן, שנמלטה אף היא מקריפטון לפני אובדנו. כיום, כשהיא בת 24 וקלולסית כמו כולנו בעצם, היא מחליטה להפסיק להתחבא ולחשוף את כוחותיה המיוחדים. בנואה נראית חיננית מאוד, התסריט קצת פחות. בואו נקווה שזה רק הטריילר ולא סמל לסדרה כולה.

10:07 - מר. ברנז, נד פלנדרז והמנהל סקינר נותרו דוממים

דרמה מאחורי הקלעים של "משפחת סימפסון". הארי שירר, המדובב שליווה את הסדרה מהעונה הראשונה לשידור ב-1989, הודיע בטוויטר על עזיבתו. בציוצים שפרסם שירר הוא רמז כי ההחלטה להיפרד נבעה מחילוקי דעות באשר לחופש היצירתי של שירר.

ההשלכות של העזיבה הזו משמעותיות מאוד עבור "משפחת סימפסון", שחודשה לאחרונה לשתי עונות נוספות שיביאו את המניין הכללי שלהן ל-28. שירר דיבב בין היתר את קולותיהם של מר ברנז, סמית'רס, המנהל סקינר ונד פלנדרס. יהיה קשה מאוד למצוא מחליף לקולות מזוהים כל כך. מה גם ש"משפחת סימפסון" ידועה בנטייתה להוציא לגמלאות דמויות שמדבביה עזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully